اخبار داغ

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمان مطرح شد؛

کانون ارزیابی و شایسته سالاری مدیران در وزارتخانه تشکیل شده است/ باید به بخش خصوصی در کشور میدان داده شود

کانون ارزیابی و شایسته سالاری مدیران در وزارتخانه تشکیل شده است/ باید به بخش خصوصی در کشور میدان داده شود
صبح امروز معاون توسعه و منابع استانی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز نعمت‌الله ترکی معاون توسعه و منابع استانی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی با محمد جواد فدایی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد جواد فدائی در این دیدار با بیان اینکه نمی دانیم مشکل سیستم اداری ما کجاست و فکر می کنیم با تفکیک و تجمیع مشکل حل خواهد شد، گفت: متأسفانه تفکیک و تجمیع ادارات طی سالیان گذشته انجام شده و نتیجه لازم را نگرفته‌ایم؛ چرا که یک مدیر آنها را تفکیک و مدیر دیگر که می آید، آنها را تجمیع می کند.

,

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه  باید به بخش خصوصی در کشور میدان داده شود و برای حل این مشکلات از ظرفیت آنها استفاده شود، تصریح کرد: در شهرستان فهرج که یک منطقه محروم است، جهت احداث جایگاه سوخت بنزین یک سال و نیم بین بخش خصوصی راه و شهرسازی و شرکت نفت معطل است.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل زمین دو تعاونی مسکن در استان هفت سال است که حل نشده، ابراز کرد: وزارت راه و شهرسازی از جمله وزارتخانه های پر کار است و مردم از نداشتن مسکن رنج می برند و روزانه مراجعات بسیاری به ادارات راه و شهرسازی استان کرمان انجام می شود.

,

فدائی در پایان خاطر نشان کرد: حریم شهرها را در گذشته بزرگ کرده اند و این موضوع مسائلی را برای استان کرمان که یک استان معدنی است به وجود آورده است.

,

نعمت‌الله ترکی در این دیدار با اشاره به سفرهای اخیر انجام شده توسط وی به استان های مختلف گفت: با توجه به شرایط امروز کشور، استانداران کار سختی را به عهده دارند و باید به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی کنند.

,

معاون توسعه و منابع استانی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه زیربنائی و روبنائی است که تجمیع وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی است؛ اما مشکلاتی در استان ها وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه در این زمینه آسیب شناسی های لازم انجام شده است، تصریح کرد: به این نتیجه رسیده‌ایم که دو اداره کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی جداگانه در استان‌ها داشته باشیم و با توجه به آنکه این دو ارگان فعالیت جداگانه دارند، بهتر است که جدا از یکدیگر فعالیت داشته باشند.

,

ترکی با اشاره به اینکه در زمینه شایسته سالاری مدیران در سال‌های گذشته خوب کار نشده است، اظهار کرد: کانون ارزیابی و شایسته سالاری مدیران در وزارتخانه تشکیل شده است که در ماه های آینده تمام مدیران استانی ارزیابی خواهند شد.

,

معاون توسعه و منابع استانی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه منابع انسانی باید به آینده نگاری مدیران توجه شود و تاکنون 7 هزار نفر خود اظهاری ثبت نام کرده اند و هدف این است که در آینده از این پتانسیل در راستای انتخاب مدیران استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه