اخبار داغ

فرمانده حوزه بسیج شرکت فولاد مبارکه خبرداد؛

برگزاری سیر نمایشگاهی «مردانی از جنس فولاد در حماسه دفاع ماندگار» در فولاد مبارکه+ عکس

برگزاری سیر نمایشگاهی «مردانی از جنس فولاد در حماسه دفاع ماندگار» در فولاد مبارکه+ عکس
نمایشگاه «مردانی از جنس فولاد در حماسه ماندگار» به همت حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان شرکت فولاد مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدسر در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حبیب اکبری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز  با اشاره به برپایی نمایشگاه «مردانی از جنس فولاد در حماسه ماندگار» در شرکت فولاد مبارکه، بیان کرد: این نمایشگاه با سیر نمایشگاهی همراه با کلام امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص لزوم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در کشور و چشم طمع دشمنان قسم خورده این نظام برای فراموش شدن شهدا شروع و پس از آن به جهاد گران در صنعت پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده حوزه بسیج شرکت فولاد مبارکه گفت: سِیر بعدی در خصوص شهدای مدافع حرم وروایت همدلی مردم ایران دیروز و امروز با محوریت جهاد گران عرصه سلامت است.

,

وی خاطرنشان کرد: بخش بعدی در ارتباط با فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که می فرمایند «دفاع مقدس طرحی از عاشورا است» و همچنین موکب هایی که به یاد سفر اربعین با پخش صوت تجلی بخش مسیر پیاده روی می شوند.

,

اکبری ادامه داد: زینت بخش نمایشگاه دو دیوار نگاره است که یکی مزین به تصویر و کلام معروف سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی است «ما ملت امام حسینیم »و دیوار نگاره دیگر مزین به تصویر شهید حججی عزیز است که مربوط به سفر اربعین حسینی است.

,

فرمانده حوزه بسیج شرکت فولاد مبارکه در پایان گفت: از سایر قسمت های نمایشگاه، در معرض دید عموم قرار گرفتن برخی از دستاوردهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله توپ۲۳میلی متری، موشک قیام ، پرنده خال سیاه، پهباد مرصاد ، توپ۳۵میلی متری، موشک راپیر و هلی کوپتر شاهد۲۷۸ است که تاکنون به مدد الهی مورد استقبال ویژه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

,

, , , , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه