اخبار داغ

رئیس هیات کشتی استان زنجان:

تعطیلی ایام کرونا، باشگاه‌های ورزشی را با ضررهای زیادی مواجه کرد

تعطیلی ایام کرونا، باشگاه‌های ورزشی را با ضررهای زیادی مواجه کرد
رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: تعطیلی ایام کرونا، باشگاه‌های ورزشی از جمله کشتی را با ضررهای زیادی مواجه کرده و با توجه به اینکه کرونا، بیماری ناشناخته‌ای است که روزبه‌روز هم پیشرفته و پیچیده‌تر می‌شود و حتی پزشکان نیز در درمان آن معطل مانده‌اند، مشخص نیست این تعطیلات تا چه زمانی ادامه داشته باشد که باشگاه‌ها را سر در گم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: باشگاه‌ها نباید در ایام کرونا تعطیل می‌شدند بلکه باید با برخی محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دادند در حالی که این تعطیلات فعلاً ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: تسهیلاتی با درصد پایین برای جبران خسارت‌های مادی باشگاه‌ها در نظر گرفته بودند که برخی باشگاه‌های کشتی و مربیان فعال در آن‌ها ثبت‌نام کرده و از این وام، استفاده کردند.

,

محمدی در خصوص آمار مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات، گفت: هیات کشتی، آماری ندارد و آمار ثبت‌نام و دریافت‌کنندگان تسهیلات در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به شرکت تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: این تیم با نام شهدای زنجان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر حاضر می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر از 9 تا 11 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد زنجان در گروه الف با تیم‌های استقلال و دانشگاه آزاد اسلامی همگروه است.

,

محمدی افزود: تیم زنجان با تلفیقی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی در این مسابقات شرکت می‌کند و امیدواریم نتایج شایسته‌ای حاصل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه