اخبار داغ

غفاری خبر داد؛

ابتلای ۲۹ دانش آموز و معلم میاندوآبی به کرونا/ میزان ابتلا به کرونا در میاندوآب بالاتر از میانگین استانی است

ابتلای ۲۹ دانش آموز و معلم میاندوآبی به کرونا/ میزان ابتلا به کرونا در میاندوآب بالاتر از میانگین استانی است
رئیس مرکز بهداشت میاندوآب گفت: طبق آخرین آمارها ۱۹ نفر از معلمان و ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتلای قطعی به کرونا در میاندوآب شناسایی شده اند که متاسفانه یکی از معلمان جان خودش را از دست داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، طهماسب غفاری در جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۶۹۲ مورد تست کرونا در میاندوآب انجام گرفته که از این تعداد دو هزار و ۷۳۵ مورد مثبت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: تا کننون ۹۳ نفر مبتلا به کرونا در شهرستان میاندوآب جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده است.

,

رئیس مرکز بهداشت میاندوآب، با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا در شهرستان میاندوآب بالاتر از میانگین استانی است، گفت: میزان ابتلا در سطح شهرستان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۹۹۷ نفر است، که بیشتر از میانگین استانی است.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای گذشته موارد ابتلا و نرخ رشد بیماری در شهرستان افزایش دشته که این میزان نیز بالاتر از نرخ رشد بیماری در سطح استان است.

,

غفاری با بیان اینکه در بازدید کارشناسان بهداشت محیط از مدارس، ۵۵ درصد مدارس نتوانستند اعتبارسنجی از شبکه بهداشت دریافت کنند، اظهار کرد: ۳۲ درصد مدارس موفق شده اند در ارزیابی به ۸۵ امتیاز دست پیدا کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمارها ۱۹ نفر از معلمان و ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتلای قطعی به کرونا در میاندوآب شناسایی شده اند که متاسفانه یکی از معلمان جان خودش را از دست داده است، تصریح کرد: نمی توان با قطعیت اعلام کرد که معلمان و دانش آموزان در محیط مدرسه به کرونا مبتلا شده اند، این افراد هم عضوی از جامعه هستند و احتمال دارد در محیط خارج از مدرسه در محیط پرخطر حضور یافته و مبتلا شده باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه