اخبار داغ

مدیرکمته امداد سرپل ذهاب خبرداد؛

اهدای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در شور عاطفه ها در سرپل ذهاب

اهدای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در شور عاطفه ها در سرپل ذهاب
علی اکرم منصوری, مدیر کمته امداد سرپل ذهاب از اهدای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی وغیر نقد توسط خیرین سخاوتمند شهرستان در شور عاطفه ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی اکرم منصوری درگفتگو با خبرنگار بازی دراز گفت: به همت خیرین ونیکوکاران وکارکنان کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در سطح شهرستان مبلغ 120 میلیارد ریال کمک نقدی وغیر نقدی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در سرپل ذهاب جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امدادسرپل ذهاب افزود: شور عاطفه ها از شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت و تلاش برای جذب کمکهای بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و کمک به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.

منصوری گفت: دین اسلام همه مردم و افراد متمکن را به کمک به نیازمندان جامعه به عنوان وظیفه دینی سفارش می کند و بدون شک همراهی در جشن عاطفه نقش مهمی در کمک به دانش آموزان بی بضاعت دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن در قالب هشت هزار و ۷۶۴ تن، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه