اخبار داغ

نماینده سمنان مهدیشهر و سرخه در دیدار با وزیر نیرو:

مرجعیت کارشناسی وزارت نیرو در "سد فینسک" حفظ شود

مرجعیت کارشناسی وزارت نیرو در "سد فینسک" حفظ شود
گلرو با حمایت از اقدامات وزارت نیرو در احداث پروژه‌های آبرسانی بویژه سد فینسک گفت: این پروژه مهم بر اساس کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته و به عنوان یک طرح مصوب ملی برای تأمین آب شرب مردم سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد از حوزه آبریز استان سمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، در دیدار با رضا اردکانیان وزیر نیرو، پیرامون پروژه های آبرسانی به حوزه انتخابیه برای مصارف شرب، همچنین تأمین آب مورد نیاز صنایع و کشاورزی در شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

گلرو با حمایت از اقدامات وزارت نیرو در احداث پروژه های آبرسانی بویژه سد فینسک گفت:این پروژه مهم بر اساس کارشناسی های دقیق صورت گرفته و بعنوان یک طرح مصوب ملی جهت تأمین آب شرب مردم سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد از حوزه آبریز استان سمنان است

,

وی همچنین تاکید کرد: منافع مردم مازندران نیز در این پروژه در نظر گرفته است.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه تصریح کرد: در احداث این سد مرجعیت کارشناسی وزارت نیرو باید از سوی همه حفظ و محترم شمرده شود.

,

گلرو با اشاره به پروژه آبرسانی به سرخه خواستار تأمین مالی جهت تکمیل این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه بزودی به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه