اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد اعلام کرد

تجهیزات آتش نشانی یزد تکمیل شود/ ضرورت استفاده از نخبگان در تامین نیازهای آتش نشانی

تجهیزات آتش نشانی یزد تکمیل شود/ ضرورت استفاده از نخبگان در تامین نیازهای آتش نشانی
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان در تمام عرصه های کشور گفت: تجهیزات آتش نشانی یزد تکمیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از آتش نشانان با بیان اینکه کار آتش نشانی خدمت به همه جامعه و انسان ها است گفت: اگر شخصی جان یک انسان را نجات دهد گویی جان تمام انسان ها را نجات داده و همین موضوع نشان دهنده جایگاهی است که این کار نزد خداوند دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تصریح کرد: در مقابل هم اگر ما خدای ناکرده در این کار کوتاهی داشته باشیم و یا در تامین تجهیزات مورد نیاز بتوانیم کاری انجام دهیم و نکنیم، مجازات بسیار بالایی هم برای آن وجود دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت افزایش کمی و کیفی تجهیزات آتش نشانی در یزد و کشور تاکید کرد و افزود: باید به حدی زیرساخت ها را تقویت کنیم که هیچ حادثه ای به دلیل نبود امکانات به بحران تبدیل نشود.

,

ناصری یزدی پیشگیری از حوادث را بسیار مهم دانست و گفت: باید مردم بدانند که چگونه باید زندگی کنند که حادثه ای برای آنها پیش نیاید و همین موضوع هم سبب شده که آمار بسیار بالایی از حوادث در کشور را شاهد باشیم.

,

امام جمعه یزد افزود: پس از وقوع حوادث هم اگر خانواده ها بتوانند به رفتار و اعصاب خود تسلط داشته باشند می توانند جلوی بسیاری از حوادث را بگیرند ولی به دلیل عدم آگاهی لازم، ممکن است حتی اقدامی شود که خسارت ها بالاتر هم برود.

,

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع حوادث و جلوگیری از افزایش خسارت ها در حوادث به وجود آمده دو موضوعی است که تنها با آموزش و فرهنگ سازی رخ می دهد و حتما باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت توجه به نخبگان در تامین تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی تاکید کرد و گفت: بسیاری از تجهیزاتی که الان برای آتش نشانان نیاز داریم را می توانیم با تکیه بر ظرفیت نخبگان تامین کنیم و تنها باید به آنها باور و ایمان داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه