اخبار داغ

نشست دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با خسروی وفا

نشست دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با خسروی وفا
نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کمیته پارالمپیک، نشست سرپرست و همکاران دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک با رئیس، دبیر اجرایی و رئیس آکادمی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این نشست مشترک در راستای آغاز طرح پزشکی از راه دور آکادمی ملی پارالمپیک برگزار شد و امیرحسین براتی، سرپرست این دپارتمان و همکاران وی مریم میرشاهی، زهرا علیزاده، افسانه گلشن راز و دکتر شهزاد محمدی نیز حضور داشتند.

,

این طرح به منظور توسعه ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی در زمینه پزشکی و ورزشی، تغذیه، مصرف داروهای مجاز و مکمل های ورزشی و روان شناسی پیش بینی شده و مطالعات و برنامه ریزی جهت اجرای آن از چهار ماه پیش توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی پارالمپیک آغاز شد.

,

در گام اول اجرای این طرح معاینات اولیه و تشکیل پرونده های پزشکی ورزشکاران منتخب پارالمپیکی طی روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه سال جاری انجام و در نشستی که برگزار شد، فرآیند اجرایی و توسعه این طرح و روند ارائه خدمات به ورزشکاران پارالمپیکی بررسی و تشریح شد و محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز بر اولویت سلامت ورزشکاران تاکید نمود.

,

در این طرح، سه متخصص پزشکی، ورزشی، دو متخصص تغذیه و دو متخصص داروسازی، با آکادمی ملی پارالمپیک همکاری دارند.

,

در پایان این نشست نیز سرپرست این دپارتمان و همکاران وی در این طرح احکام خود را از دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک دریافت نمودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه