اخبار داغ

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار چهل بازدید کردند

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار چهل بازدید کردند
سفرا، کارداران و رایزن‌های فرهنگی کشورهای مختلف در ایام برگزاری نمایشگاه اقتدار چهل در هفته دفاع مقدس از این‌نمایشگاه بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تا ششمین روز نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت سفرا و مسئولان کشورهای پرتغال، بنگلادش، ایتالیا، کنیا، یمن، شیلی و مکزیک از این نمایشگاه بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تا ششمین روز نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت سفرا و مسئولان کشورهای پرتغال، بنگلادش، ایتالیا، کنیا، یمن، شیلی و مکزیک از این نمایشگاه بازدید کردند.,

کاردار سفارت شیلی، سفیر پرتغال، سفیر بنگلادش، کاردار سفارت مکزیک، کاردار کرواسی، سفیر یمن، رایزن فرهنگی کنیا، سفیر ایتالیا و دبیر اول تجاری سفارت ایتالیا به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمدند و  از سراسرنمای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی،  و دست آوردهای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع، ناجا و وزارتخانه‌های ایران در نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، بازدید کردند.

,

سفرا، کارداران و رایزن های بازدیدکننده، اقدامات انجام گرفته و دست آوردهای ارایه شده در این نمایشگاه را درخور توجه و تحسین دانسته‌اند.

,

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا ۱۱ مهر از ساعت ۹ تا ۱۷ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه