اخبار داغ

مشاور عالی قرارگاه مرکزی ‌مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح:

اعطای اولویت و تخصیص وام به سربازان مهارت آموخته

اعطای اولویت و تخصیص وام به سربازان مهارت آموخته
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی از امضای تفاهم نامه با سازمان فناوری اطلاعات در راستای حمایت از اشتغال جوانان بعد از انجام خدمت دوره سربازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی ‌مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از انعقاد تفاهم نامه میان سازمان فناوری اطلاعات ایران و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبر داد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی‌کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده در راستای تحقق تدابیر معظم‌له‌ مقرر شد تا در زمینه ارتقاء توانمندی جوانان علی‌الخصوص کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و ایجاد آمادگی شغلی برای ورود به بازار کار از طریق توسعه همکاری بین سازمان‌های نیروهای مسلح ،دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ملی اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر‌شد‌ تا گام موثری در ایجاد آمادگی شغلی سربازان و افزایش نشاط و جذابیت در بین جوانان نسبت به دوره خدمت وظیفه عمومی حاصل شود.

سردار کمالی تصریح کرد:  این تفاهم‌نامه‌ در ۶ صفحه، ۱۲ ماده و سه تبصره با موضوع همکاری، حمایت،ایفای نقش موثر سازمان فناوری اطلاعات ایران در فرایند توانمندسازی و بهبود نیازهای شغلی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بر اساس الزامات طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه و سیاست‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران به امضا رسید.

وی گفت: در این تفاهم نامه سازمان فناوری اطلاعات متعهد شد در راستای حمایت از اشتغال جوانان که دوره خدمت سربازی خود را به پایان رساندند اقداماتی همچون اعطای اولویت و تخصیص وام تا ۱۵ درصد بیشتر نسبت به دیگر شرکت هایی که در حوزه آی سی تی انجام دهد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد:اعطای اولویت و تخصیص وام تا ۲۰ درصد بیشتر از سایر طرح ها به طرح کسب و کار سربازان مهارت آموخته یا آموزش تخصصی تر سربازان در دوره خدمت سربازی و همچنین حمایت های شغلی در قالب تشکیل استارتاپ ها و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز جهت ارتباط برتر و اتصال سامانه‌های سازمان به سامانه ماهرسان و تهیه محتوای آموزشی از طریق دانشکده پست و مخابرات را از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه قید شده است.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه