اخبار داغ

همزمان با روز جهانی ناشنوایان و با حضور علی نژاد

رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان برگزار شد

رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ناشنوایان برگزار شد
همزمان با روز جهانی ناشنوایان و با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش های ناشنوایان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ همزمان با روز جهانی ناشنوایان صبح امروز چهارشنبه ۹ مهرماه رزمایش کمک‌ مومنانه فدراسیون ناشنوایان با حضور  علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای،  احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان،  تیشه گران رئیس فدراسیون، سروری معاون امنیتی فرمانداری، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، آرام رئیس بهزیستی شهر تهران و مسئولین فدراسیون و بهزیستی در سالن چند منظوره فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم مهدی علی نژاد اظهار داشت: توجه به مسئله مسئولیت اجتماعی در فدراسیون های ورزشی، امری بسیار مهم و کلیدی است. امروز جامعه ورزش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعال است و خوشبختانه تمامی فدراسیون های ورزشی در رزمایش کمک مومنانه حضوری فعال داشته اند.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با اشاره ضمن تقدیر از مسئولین فدراسیون ناشنوایان در برگزاری این امر خداپسندانه، بیان داشت: همکاران ما در جامعه ورزش، حرکت‌های مومنانه زیادی را جهت یاری  رساندن به هموطنان مستضعف کشورمان در مقاطع مختلف داشتند و در ادامه این روند اکثر فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی به این پویش پیوستند.

,

در ادامه این مراسم تیشه گران رئیس فدراسیون و آرام مدیرکل بهزیستی شهر تهران سخنانی را ایراد و از حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این مراسم تقدیر کردند. در پایان ۳۰۰ بسته معیشتی فدراسیون ناشنوایان با همکاری بهزیستی شهر تهران برای توزیع، به خانواده های نیازمند ارسال گردید.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه