اخبار داغ

کاوه مشهورترین و محبوب ترین ایرانی در بلژیک است

قلی زاده: ویلموتس در ایران منفور است/ چیزی برای گفتن درباره او ندارم

قلی زاده: ویلموتس در ایران منفور است/ چیزی برای گفتن درباره او ندارم
هافبک ایرانی شارلروا عنوان کرد: مارک ویلموتس به دلیل مسائل مالی و نتایج بد در ایران منفور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قلی زاده، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه شارلروا در جدیدترین مصاحبه اش با رسانه های بلژیک درباره ویلموتس، سرمربی سابق ایران صحبت کرد. قلی زاده در گفتگو با مصاحبه ای با نشریه «Sport/Voetbalmagazine»  بلژیک درباره اینکه محبوبیت کدام ستاره ایرانی شاغل در بلژیک در ایران بیشتر است، گفت: سوال خوبی است. می توانم بگویم کاوه از همه در ایران مشهورتر است چون فرصت بازی در دربی تهران با استقلال را داشته است. البته من با این حرفم از محبوبیت میلاد محمدی در خنت و علیرضا بیرانوند در آنتورپ کم نمی کنم. این دو بازیکن هم ملی پوش هستند و در ایران محبوبیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, Sport/Voetbalmagazine»  ,

وی با اشاره به مهدی بیات گفت: مسیر حرفه ای مهدی بیات در ایران غافلگیر کننده بود. یک ایرانی رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک شده و این امری غیرممکن است. او هم در ایران شهرت دارد ولی دوباره تاکید می کنم کاوه از همه مشهورتر است.

,

هافیک شارلوا در ادامه به مربیگری ویلموتس در ایران گفت و تاکید کرد: من چیزی برای گفتن درباره ویلموتس ندارم. فقط می توانم بگویم او در ایران منفور است. شما در ایران کسی را پیدا نمی کنید که درباره او چیز خوبی بگوید. درباره مسائل مالی میان فدراسیون ایران با ویلموتس چیزهای زیادی وجود دارد ولی با صرف نظر از مسائل مالی نتایجی که ویلموتس گرفت به ضرر ایران شد. ما زیر نظر او دو بازی مهم مقابل بحرین و عراق را شکست خوردیم.

,

قلی زاده درباره این که چرا در دوران مربیگری مارک ویلموتس در ایران هرگز به تیم ملی دعوت نشد، توضیح داد:

,

البته من کسی نیستم که به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی شکایت کنم. حضور در اردوی تیم ملی ایران افتخار بزرگی است اما وقتی سرمربی تیم در بازی ها برنده نمی شود از او درباره تصمیماتی که گرفته سوال می شود. ما باید در بازی عراق و بحرین برنده می شدیم. واقعا عجیب است که ویلموتس در این دو بازی به کاوه تنها یک دقیقه فرصت بازی داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه