اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

بخش «ششطراز» سهم بسزایی در موتور توسعه خلیل آباد دارد

بخش «ششطراز» سهم بسزایی در موتور توسعه خلیل آباد دارد
قاسم پور با بیان اینکه بخش ششطراز توانمندی ها و شرایط بسیار خوبی برخوردار است و سهم بسزایی در موتور توسعه شهرستان دارد، گفت: تولید انگور و پسته و صادرات آن به خارج از کشور، ارز آوری و معادن و... از شاخصه های بخش ششطراز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه بخشدار جدید ششطراز که در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: بخش ششطراز توانمندی ها و شرایط بسیار خوبی برخوردار است و سهم بسزایی در موتور توسعه شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: تولید انگور و کشمش و صادرات آن به کشورهای مختلف،ارز آوری ملی، اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه ای به بخش کشاورزی و تولید پسته و معادنی که در این بخش وجود دارد نیز از شاخص های بخش ششطراز است.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه همگرایی، همدلی و همراهی بسیار خوب بخش ششطراز نیز از خصوصیات مردم این بخش است، تصریح کرد: همگرایی و همدلی خوبی که مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان ایجاد کرد توانسته به بخشی از نیاز های مردم پاسخ دهد ولی هنوز جای کار دارد و با ادامه این همدلی و هم افزایی باید بتوانیم گام های موثری برداریم.

,

وی با اشاره به اینکه دهیاران جزو ارکان توسعه حوزه روستایی هستند و روستا باید بتواند در بستر توسعه به آن توسعه همه جانبه برسد و این جز با تغییر در نگاه به کارکرد دهیاران امکان پذیر نیست، اذعان کرد: در مقاوم سازی ها باید برنامه ریزی شود و سهم مقاوم سازی ها در این بخش علیرغم اقداماتی که انجام شده کم است و باید جزو برنامه قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی امروز راهی جز کار جهادی نداریم، عنوان کرد: پاسخگویی به مردم و شنیدن درد و دل مردم باید در دستور کار مدیران باشد و هیچ مدیری نمی تواند درب اتاق خود را به روی مردم ببند.

,

در پایان این نشست از زحمات یک سال و ۹ ماهه رضا رمضانی بخشدار سابق ششطراز و زحمات ۳ ماهه محمد غلامی زارع سرپرست بخشداری ششطراز تقدیر و سید رضا موسوی فرد (بخشدار سابق شهرآباد) به عنوان بخشدار جدید ششطراز معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه