اخبار داغ

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان:

کتاب ۵۷ شهید مبارزه با مواد مخدر لرستان تدوین می شود

کتاب ۵۷ شهید مبارزه با مواد مخدر لرستان تدوین می شود
آشناگر، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: کتاب 57 شهید مبارزه با مواد مخدر استان لرستان تهیه و منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آشناگر در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند تا از طریق مواد مخدر و اعتیاد بتوانند به جوانان، خانواده ها و جامعه ضربه وارد کنند اما پلیس مبارزه با مواد مخدر همیشه خود را برای مقابله با این سودگران مرگ آماده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: شهدای مبارزه مواد مخدر با ایثارگری و فداکاری جان خود را برای احیا و جلوگیری از نابودی زندگی یک جوان تقدیم می کنند که در استان لرستان ۵۷ شهید در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر جان خود را فدا کردند.

,

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان تصریح کرد: در این راستا انسان هایی در برابر سوادگران مواد مخدر و افرادی که می کوشند تا استفاده از مواد مخدر را در بین جوانان افزایش دهند، ایستاده اند که برخی از آنها در این راه به درجه شهادت نائل می آیند.

,

وی از تهیه کتاب شهدای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر تهیه کتابی با عنوان 《معرفی شهدای مبارزه با مواد مخدر لرستان》را در دستور کار قرار داده که این کتاب شامل تصاویر و زندگینامه شهدا است که تهیه و منتشر می شود.

,

وی بیان کرد: هدف از تهیه این کتاب، شناسایی و معرفی بیشتر شهدایی است که برای جلوگیری از نابودی و اعتیاد بسیاری از جوانان جان خود را تقدیم کرده اند؛ این کتاب هم اکنون در حال تهیه تصاویر است که بعد از تکمیل منتشر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه