اخبار داغ

رکوردگیری فرصتی برای شناسایی بهترین ورزشکاران است

رضایی: عملکرد پارادوومیدانی کاران امیدوار کننده بود

رضایی: عملکرد پارادوومیدانی کاران امیدوار کننده بود
رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین درباره مرحله نخست رکوردگیری این رشته توضیحاتی را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی درباره رکوردگیری امروز الظهار داشت: خوشبختانه مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، توانستیم مرحله نخست مسابقات رکوردگیری را امروز با هماهنگی مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ۴۲ ورزشکار برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با وجود اینکه شیوع بیماری کرونا شرایط را برای تمرین سخت کرده است اما عملکرد ورزشکاران به خصوص در ماده های پرتاب امیدوار کننده بود. به طور حتم در مرحله دوم شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در ورزشکاران خواهیم بود.

,

رضایی افزود: در تلاش هستیم مرحله دوم این رکوردگیری را با حضور نماینده IPC  در اسفند ماه سال جاری برگزار کنیم. در این مرحله، ورزشکارانی که عملکردشان در آینده پیشرفت کند و توانایی کسب سهمیه را داشته باشند و نیز پارادوومیدانی کارانی که امروز رکوردشان نزدیک به رکوردهای مدنظر ما بود می توانند حضور داشته باشند.

, IPC,

وی عنوان کرد: اگر رقابت های کسب سهمیه در آینده آغاز شود، رکوردگیری امروز می تواند کمکی برای ما باشد تا از وضعیت ورزشکاران مطلع باشیم و بهترین ها را مشخص نماییم و با نفراتی در این تورنمنت ها حاضر شویم که می توانند سهمیه های تیم ملی را افزایش دهند.

,

رئیس انجمن در پایان گفت: از اسبقیان رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون که امروز با حضورشان مشوقی برای ما و وررزشکاران بودند و در این مدت از انجمن حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه