اخبار داغ

دیدار مدیرعامل و سرمربی تراکتور با استاندار آذربایجان شرقی

منصوریان: امیدوارم بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم!/ جواب محبت‌ هواداران را با قهرمانی خواهم داد

منصوریان: امیدوارم بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم!/ جواب محبت‌ هواداران را با قهرمانی خواهم داد
مدیرعامل و سرمربی تراکتور با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، علیرضا منصوریان امروز (یکشنبه، 9 مهر) با حضور در استانداری آذربایجان شرقی با محمدرضا پورمحمدی دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استاندار آذربایجان شرقی ضمن خوش‌آمدگویی به منصوریان، از سرمربی جدید تراکتور استقبال کرد.

,

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی گفت: با این حمایت‌ها، بازیکنان و مربیان، بار مسئولیت را بیش از پیش روی شانه‌های خود احساس کردند و با تمام توان بازی کردند که نتیجه آن قهرمانی تیم بود.

,

معصوم سهرابی گفت: امسال کار تراکتور سخت‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته است و با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، نیازمند حمایت بیشتر از سوی مدیریت ارشد استان هستیم.

,

وی، حضور میهمانان و مسافران خارجی و دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش مسابقات آسیایی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بیشتر تبریز به مردم کشورهای مختلف دانست.

,

علیرضا منصوریان هم در این دیدار با اشاره به امکانات بی‌نظیر سخت‌افزاری تراکتور در ایران، اظهار داشت: امانتی ارزشمند را تحویل گرفته‌ایم که به یاری خدا با قهرمانی به مردم آذربایجان تحویل خواهیم داد.

,

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: بیشترین موفقیت‌های دوره بازیگری من در استقلال بوده و با این تیم شناخته می‌شوم و اکنون می‌خواهم با قهرمانی و موفقیت در تراکتور، در دوره مربیگری نیز با نام تراکتور شناخته شوم.

,

وی با ذکر خاطره‌ای از بازی تراکتور و نفت تهران که وی مربیگری تیم نفت را در آن بازی بر عهده داشت، گفت: با تمهیدات قبلی، حدود ۵۰ نفر تماشاگر را جمع کرده بودیم که طرفداران پرشور تراکتور تمامی استادیوم را پر کردند و تماشاگران ما مجبور به تشویق تراکتور در بین آنها شدند و این ثروتی بزرگ برای تراکتور است.

,

منصوریان با اشاره به ابراز محبت طرفداران تراکتور به وی در مدت حضورش در تبریز، گفت: چند برابر محبت‌هایی که در تهران و اصفهان مشاهده کرده‌ام را از سوی مردم تبریز و آذربایجان دیده‌ام و ان‌شاءالله جواب این محبت‌ها را با قهرمانی خواهم داد.

,

وی در پایان گفت: من داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

,

استاندار آذربایجان  هم گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می‌ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت‌های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد.

,

وی یادآور شد: منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

,

پورمحمدی ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه