اخبار داغ

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

اداره کل ورزش و جوانان باشگاه‌داران را برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی کند/ بانک‌ها موظف‌ به اجرای ابلاغیه هستند

اداره کل ورزش و جوانان باشگاه‌داران را برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی کند/ بانک‌ها موظف‌ به اجرای ابلاغیه هستند
دادگر دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به ارائه وام به باشگاه‌داران در استان زنجان گفت: ورزش و جوانان باید باشگاه‌داران را برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پرداخت وام کرونا به واحدهای آسیب دیده از این بیماری اظهار کرد: در استان زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی تنها توسط دو بانک زیر 50 درصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در این باره با این دو بانک مذاکرات لازم انجام شده که در نحوه پرداخت وام تسهیل گری لازم را اتخاذ کنند.

,

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با تاکید براینکه بقیه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کرونا مشکلی ندارند عنوان کرد: برخی از اصناف به خاطر نرخ و مبلغ وام استقبال نکردند.

,

وی گفت: اگر وام گیرنده‌ای در اخذ وام تسهیلات کرونا مشکلی داشته باشد شخصا به موضوع وارد شده و همه موارد را مورد بررسی قرار می‌دهم.

,

دادگر با تاکید براینکه در کل موضوعی که در ارائه تسهیلات مطرح است عدم استقبال از سوی واحدهای صنفی است ابراز کرد: برخی میزان تسهیلات در نظر گرفته شده را مطلوب نمی‌دانند.

,

وی با اشاره به اینکه تسهیلات کرونا برای هر کارگر یک واحد صنفی 16 میلیون تومان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: سقفی برای تسهیلات در نظر گرفته نشده و هر چقدر تعداد کارگران بیشتر باشد میزان تسهیلات نیز افزایش می‌یابد.

,

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در مورد ارائه تسهیلات برای باشگاه‌های وزرشی نیز بیان کرد: باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا ورزش و جوانان بررسی کند که آیا باشگاه‌‌داران می‌توانند ثبت نام کنند یا نه؟ اگر باشگاه‌داری نتواند در سیستم ثبت نام کند بانکی مقصر نیست باید ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرده و در سیستم باشگاه مورد نظر را پذیرش کند.

,

وی با بیان اینکه باید باشگا‌ه‌هایی که متضرر شدند توسط ورزش و جوانان به بانک‌ها معرفی شوند خاطر نشان کرد: اگر کسی نتواند در سیستم برای اخذ وام مراجعه کند باید به دستگاه مربوطه یا اداره کار مراجعه کرده تا به بانکها معرفی شوند.

,

وی در پاسخ به مطرح شدن موضوعی مبنی براینکه برای دریافت وام کرونایی باید هفت خان رستم را رد کرد گفت: این موضوع کلی گویی است و به هیچ عنوان این موضوع را نمی‌پذیرم و باید به صورت مصداقی موارد را بررسی کرد.

,

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه گاها تخلفاتی نیز از سوی برخی بانک‌ها داشتیم افزود: برخی از بانک‌ها برای وام‌های 16 میلیون تومان ضامن خواستند که ورود کرده و مشکل را برطرف کردیم.

,

وی با تاکید براینکه اگر مشکلی در ارائه تسهیلات ایجاد شود قطعا ورود کرده و موضوع را بررسی می‌کنیم عنوان کرد: بیشتر مشکلاتی که ما در ارائه وام‌ها کرونایی داریم بر سر وام‌های کمتر از 16 میلیون تومان است که برخی‌ها به دلیل نرخ و میزان وام استقبال نمی‌کنند و گاهی هم مشاهده می‌شود که بانک ها از وام گیرنده ضامن درخواست می‌کنند.

,

دادگر با تاکید براینکه بانک‌ها موظف هستند در چارچوب ابلاغیه‌ در مورد چک برگشتی، ضامن، معوقات و غیره عمل کنند عنوان کرد: کسی اگر مدعی این است که مراجعه کرده و این کارها در بانک‌ها رعایت نمی‌شود می‌تواند گزارشات خود را به ما اعلام کند که در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه