اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| ورامین ترمز سیرجان را کشید/ بازگشت سایپا به برد و صدر

لیگ برتر والیبال| ورامین ترمز سیرجان را کشید/ بازگشت سایپا به برد و صدر
هفته پنجم لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار پیگیری شد که شکست فولاد سیرجان صدرنشین مهمترین اتفاق هفته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با 7 دیدار در شهرهای ارومیه، رامسر، قزوین، اراک، سیرجان، تهران و اصفهان پیگیری ‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حساسترین بازی هفته، فولاد سیرجان که در پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال با کسب ۴ برد و ۱۲ امتیاز موفق شده بود بدون باخت صدرنشین جدول رده‌بندی شود، در بازی خانگی هفته پنجم برابر شهرداری ورامین، مغلوب تیم میهمان شد تا هم صدر جدول را از دست بدهد و هم پیروزی‌های متوالی‌اش متوقف شود.
,
 
,
 
,
🔻 آذرباتری باز هم ناکام ماند
, 🔻 آذرباتری باز هم ناکام ماند,
آذرباتری ارومیه صفر – شهداب یزد ۳
,
شاگردان ساسان خداپرست در پنجمین بازی خود در لیگ برتر، میزبان شهداب یزد بودند. آذرباتری ارومیه که تاکنون موفق به کسب پیروزی در این دوره از رقابت‌ها نشده است، این بار هم کاری از پیش نبرد تا چهارمین باخت خود را در روز میزبانی از یزدی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات (۱۸ بر ۲۵)، (۲۲ بر ۲۵) و (۱۸ بر ۲۵) تجربه کند.
,
به این ترتیب شاگردان محمد عمده‌غیاثی چهارمین پیروزی خود را در لیگ به ثبت رساندند. در این دیدار، سلیم چپرلی بازیکن شماره ۸ شهداب یزد، کارت زرد گرفت.
,
مهدی نویدی، محمد عشق‌دوست، مسعود یزدان‌پناه، امیر صداقت و حمید ساداتی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه، قضاوت و نظارت این مسابقه را بر عهده داشتند.
,
 
,
🔻شکست شهروند اراک برابر نماینده آمل در بازی خانگی
, 🔻شکست شهروند اراک برابر نماینده آمل در بازی خانگی,
شهروند اراک صفر – لبنیات هراز ۳
,
شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز، بعد از برد دلچسب‌شان در هفته چهارم برابر سایپا آن هم در یک بازی سنگین ۵ سته، این هفته برابر تیم قعرنشین جدول به سومین برد خود دست یافتند.
,
اراکی‌ها این هفته به‌‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی، در سه ست متوالی و با نتایج (۱۶ بر ۲۵)، (۲۳ بر ۲۵) و (۱۸ بر ۲۸) برابر میهمان خود تن به شکست دادند.
,
قضاوت این دیدار به عهده مجتبی بیداریان و محمد آقایی به عنوان داوران اول و دوم بود. امین برق‌لشگری و محمدحسین شفقی هم به ترتیب به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
,
 
,
🔻 شهرداری قزوین جبران مافات کرد
, 🔻 شهرداری قزوین جبران مافات کرد,
شهرداری قزوین ۳ – پیکان صفر
,
شهرداری قزوین و پیکان که هفته چهارم لیگ برتر را با باخت برابر حریفانشان پشت سرگذاشته بودند، این هفته به دنبال جبران مافات بودند. این دو تیم تا پایان هفته چهارم تنها یک برد در کارنامه ثبت کرده بودند، اما برد ۳ بر صفر شاگردان مسعود آرمات در هفته پنجم مقابل پیکان، این تیم را صاحب دومین پیروزی در لیگ برتر کرد.
,
این دیدار با امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۱۶) و (۲۵ بر ۲۱) به سود شهرداری قزوین تمام شد. در این مسابقه احمد سرمست، اصغر میرزایی، عزیز پرتوی و بهروز جعفری به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت کردند.
,
 
,
🔻سایپا با شکست گنبدی‌ها صدرنشین شد
, 🔻سایپا با شکست گنبدی‌ها صدرنشین شد,
سایپا ۳ – شهرداری گنبد صفر
,
تیم دوم جدول رده‌بندی که سه برد و یک باخت و ۱۰ امتیاز تا پایان هفته چهارم کسب کرده بود، در پنجمین بازی خود به چهارمین پیروزی رسید و صدرنشین جدول شد.
,
سایپا که هفته گذشته در عین ناباوری مقابل هراز آمل تن به شکست داد، این هفته به سختی مقابل شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد به پیروزی رسید.
,
ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۲)، (۳۵ بر ۳۳) و (۲۶ بر ۲۴) به سود سایپا، نشان می‌دهد گنبدی‌ها بازی قابل قبولی مقابل حریف قدر خود به نمایش گذاشته‌اند.
,
در این بازی که کیوان عابدزاده به عنوان داور اول قضاوت آن را برعهده داشت، عظیم جزیده سرمربی شهرداری گنبد در ست سوم با کارت زرد مواجه شد.
,
در این دیدار سیدمحمدمهدی‌ موسوی، محمدحسن خوشدل، علی یاوری و سیف‌اله ترابی به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند.
,
 
,
🔻هورسان به دومین برد خود رسید
, 🔻هورسان به دومین برد خود رسید,
هورسان رامسر ۳ – راه‌یاب ملل کردستان یک
,
تیم تازه لیگ برتری شده هورسان رامسر، این هفته به بهترین نحو ممکن از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد. شاگردان عارف باقرزاده که قصد داشتند دومین برد خود را این بار در خانه جشن بگیرند، موفق شدند در یک بازی ۴ سته، با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند. در این دیدار که به مدت ۱۵۰ دقیقه به طول انجامید، تیم راه‌یاب ملل کردستان تنها یک ست از میزبان خود گرفت تا در نهایت با ثبت امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۲۲) و (۳۰ بر ۲۸) تن به شکست دهد.
,
محمد شاهمیری و احسان شهرکهایی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. مسعود قاری و خلیل یگانه‌مجد هم ناظر فنی و ناظری داوری بازی بودند.
,
 
,
🔻فولاد سیرجان صدر جدول را از دست داد
, 🔻فولاد سیرجان صدر جدول را از دست داد,
فولاد سیرجان ۲ – شهرداری ورامین ۳
,
سیرجانی‌ها امروز میزبان یکی از دیدارهای جذاب هفته پنجم بودند. رقابتی که با برد 3 بر 2 میهمان ورامینی همراه بود؛ آن‌ هم درست زمانی که شاگردان محمدرضا تندروان به دنبال حفظ صدرنشینی و نوار پیروزی‌های متوالی خود در لیگ بودند. اما شهرداری ورامین نخستین شکست سیرجانی‌ها را به این تیم تحمیل کرد تا این تیم را از صدر جدول به زیر بکشد و سقوط یک پله‌ای میزبان را رقم بزند. شهرداری ورامین نیز به رغم این پیروزی، سقوط یک پله‌ای را تجربه کرد تا با ۴ برد و یک باخت، در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی بایستد.
,
در این مصاف، امتیازات (۲۵ بر ۲۳)، (۲۸ بر ۳۰)، (۲۵ بر ۱۴) و (۲۵ بر ۱۶) به سود ورامینی‌ها به ثبت رسید.
,
داود نافعی(داور اول)، امید فولادی‌وندا(داور دوم)، شهباز صدری(ناظر فنی) و علی‌اصغر حاج‌کاظمی(ناظر داوری) تیم داوری و نظارت این مسابقه را تشکیل دادند. در این دیدار احسن‌اله شیرکوند بازیکن شماره ۸ شهرداری ورامین و رحمان داودی بازیکن شماره ۱۱ فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کردند.
,
 
,
🔻زور ارومیه به سپاهان نرسید
, 🔻زور ارومیه به سپاهان نرسید,
سپاهان ۳ – شهرداری ارومیه یک
,
دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری ارومیه، این هفته نقش تعیین‌کننده‌ای در جدول لیگ برتر داشت. دو تیم در شرایط یکسان (۳ برد، یک باخت و ۹ امتیاز) مقابل هم قرار گرفتند اما در نهایت این شاگردان رحمان محمدی‌راد بودند که موفق شدند با برد ۳ بر یک، میهمان مدعی خود را بدرقه کنند. در این مسابقه که ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید، سپاهانی‌ها با امتیازات (۲۵ بر ۲۳)، (۲۸ بر ۳۰)، (۲۵ بر ۱۴) و (۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسیدند.
,
در جریان این دیدار، پوریا یلی بازیکن شماره ۲۰ شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کرد.
,
وحید پورکاشیان، میثم پارسه، نادر انصاری و مسعود ذوقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
💢 چهارمین برد چهار تیم ثبت شد
, 💢 چهارمین برد چهار تیم ثبت شد,
هفته پنجم لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با ثبت چهارمین برد تیم‌های سایپا، سپاهان، شهرداری ورامین و شهداب یزد به پایان رسید.‌
,
در دیدارهای این هفته، تیم‌های آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل کردستان، پیکان تهران، شهروند اراک، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه برابر حریفان خود مغلوب شدند تا در نهایت، چهارمین برد تیم‌های سایپا، سپاهان، شهرداری ورامین و شهداب یزد به ثبت برسد.
,
از سوی دیگر، تیم فولاد سیرجان که تا این هفته شکست نداشت، مقابل شهرداری ورامین مغلوب شد تا نخستین ناکامی را در دیدار خانگی تجربه کند.
,
بر اساس نتایج دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر، تیم‌های سایپا و فولاد سیرجان با ۴ برد و ۱۳ امتیاز در پایان هفته پنجم لیگ برتر در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند.
,
سپاهان و شهرداری ورامین نیز با چهار برد و ۱۲ امتیاز جایگاه‌های سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.
,
در انتهای جدول نیز تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهروند اراک بدون برد و امتیاز در رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم باقی ماندند.
,
 
,
🔻نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
, 🔻نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:,
 
,
آذرباتری ارومیه صفر – شهداب یزد ۳
,
(۱۸ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
,
 
,
هورسان رامسر ۳ – راه‌یاب ملل کردستان یک
,
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۰ بر ۲۸)
,
 
,
شهرداری قزوین ۳ – پیکان صفر
,
(۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱)
,
 
,
شهروند اراک صفر – لبنیات هراز ۳
,
(۱۶ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵)
,
 
,
فولاد سیرجان ۲ – شهرداری ورامین ۳
,
(۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۱ بر ۱۵)
,
 
,
سایپا ۳ – شهرداری گنبد صفر
,
(۲۵ بر ۲۲، ۳۵ بر ۳۳ و ۲۶ بر ۲۴)
,
 
,
سپاهان ۳ – شهرداری ارومیه یک
,
(۲۵ بر ۲۳، ۲۸ بر ۳۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶)
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه