اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

9 محصول فناورانه استان زنجان رونمایی شد

9 محصول فناورانه استان زنجان رونمایی شد
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: 9 محصول فناورانه و دانش بنیان که توسط شرکت‌های استان زنجان تولید شده و در مجموع بیش از 300 شغل ایجاد کرده است، رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود مرادخانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این محصولات فناورانه شامل CPRmeter با کاربرد مانیتورینگ کیفیت احیا و ماساژ قلبی، مبدل حرارتی برای تامین بخار مورد نیاز صنایع در صنایع اسیدسولفوریک، حوضچه بتن پلیمری یکپارچه برای استحصال طلا، مس و نقره (بزرگترین حوضچه)، دستگاه هسته‌گیر زیتون در حوزه صنایع تبدیلی و دکل‌های کامپوزیتی برای استفاده از بتن‌های توانمند در صنعت سازه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: چیپسیلر به عنوان روکش حفاظتی آسفالت، بتن RCCP غلتکی برای روسازی راه‌های کشور (جایگزین آسفالت)، قرص خمیردندان و دهانشویه  به عنوان جایگزین خمیردندان و دهانشویه و FixProbe با کاربرد قرائت خودکار کنتورهای دیجیتال نیز بخش دیگری از این محصولات هستند.

,

مرادخانی افزود: این محصولات با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در زنجان رونمایی شد.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جدید فناورانه و دانش‌بنیان استان نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه در روز 8 مهرماه با حضور 36 شرکت فناور و دانش‌بنیان در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

,

وی اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان زنجان فعالیت خود را از سال 96 بر پایه چشم‌انداز راهبردی افزایش کارآفرینی و توسعه استان، افزایش توانمندی نخبگان استان در خلق ایده و صنعتی کردن آن، افزایش قدرت رقابت‌پذیری صنایع استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت حمایت از ایده‌های نو و فناورانه آغاز کرده است.

,

مرادخانی با بیان اینکه 32 شرکت دانش‌بنیان در ابتدای تاسیس پارک در استان مستقر بودند، خاطرنشان کرد: تعداد این شرکت‌ها امروز به 69 عدد رسیده و بالاتر از میانگین نرخ رشد کشوری است.

,

وی تامین زمین و ساختمان را مشکل اصلی پارک علم و فناوری استان زنجان بیان کرد و گفت: در این رابطه، مذاکرات و مکاتبات متعددی با دستگاه‌های مربوطه انجام شده و امیدواریم مسئولان، حمایت لازم را در این زمینه داشته باشند تا مشکل پارک در این زمینه حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه