اخبار داغ

روئینگ قهرمانی کشور| پاروزنان برتر مشخص شدند

روئینگ قهرمانی کشور| پاروزنان برتر مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور روئینگ آقایان پس از برگزاری رقابت‌های فینال در دریاچه آزادی مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ آقایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره پیشکسوت فقید زنده‌یاد جمشید فتحی در دریاچه آزادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نوبت بعدازظهر مسابقات فینال برگزار شد و چهره نفرات برتر مشخص شد.
,
 
,
رقابت‌های فینال در دو بخش فینال B و فینال A انجام شد.
,
 
,
در فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن مهدی محمدنژاد از گیلان با زمان 4:25.996 دقیقه اول و در مجموع در جایگاه ششم ایستاد، حسین رضوی از آذربایجان شرقی با زمان 4:34.719 دقیقه دوم و در مجموع هفتم شد و یوسف عرب از فارس با زمان 5:01.566 دقیقه سوم شد و در مجموع رده هشتم را بدست آورد.
,
 
,
در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن رضا عبدی از زنجان با زمان 4:17.497 دقیقه اول و در مجموع ششم شد، امیررضا رضازاده از آذربایجان شرقی با زمان 4:23.354 دقیقه دوم و در مجموع در جایگاه هفتم قرار گرفت و صالح برقمدی از اردبیل با زمان 4:24.027 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شد.
,
 
,
در ادامه مسابقات فینال A برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شدند.
,
 
,
در فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بهمن نصیری از زنجان با زمان 3:29.839 دقیقه صاحب مدال طلا شد، حمیدرضا رضوانی از تهران با زمان 3:36.654 دقیقه مدال نقره دریافت کرد و میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی با زمان 3:44.360 دقیقه مدال برنز بدست آورد.
,
 
,
در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن آریا سلیمان‌پور از تهران با زمان 3:46.695 دقیقه مقام اول و مدال طلا را بدست آورد، امیرحسین محمودپور از گیلان با زمان 3:53.551 دقیقه مقام دوم را بدست آورد و صاحب مدال نقره شد و اردوان ایمانخواه از تهران توابع با زمان 3:55.797 دقیقه مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.
,
 
,
بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی المپیک روئینگ آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه