اخبار داغ

پرسپولیس 2 – پاختاکور صفر

لیگ قهرمانان آسیا| آتش کثیر به جان پنبه کاران ازبک!/ عیسی نه حرف دارد نه حریف

لیگ قهرمانان آسیا| آتش کثیر به جان پنبه کاران ازبک!/ عیسی نه حرف دارد نه حریف
پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر و منطقی توانست پاختاکور را شکست داده و یه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی با پاختاکور برای سرخ ها یک نبرد حساس و ویژه بود. قهرمان ایران که در لیگ قهرمانان آسیا با ستاره های تازه از راه رسیده اش اوج گرفت و با بردهای مهم به یک چهارم نهایی رسیده بود و برابر پاختاکور چغری ایستاد که در تمام این سالها یک حریف نباز و بدقلق برای فوتبال ایران بوده و نیش خود را در تن تمامی تیم های ایرانی از جمله همین پرسپولیس فرو کرده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیمی که بعد از حذف استقلال آمده بود تا پرسپولیس را هم کنار بزند اما پرسپولیس که سودای حضور دوباره در فینال را دارد با یک برنامه و با هدف به زمین آمد و حساب شده بازی را آغاز کرد. توپ و میدان در دست سرخ ها بود که یک خطای عجیب از سوی ماشاریپوف ستاره بزرگ ازبک ها در همان دقایق ابتدایی پاختاکور را 10 نفره کرد تا برتری پرسپولیس بر توپ و میدان بیشتر و بیشتر شود. با این وجود فوتبال بسته و فیزیکی پاختاکور سبب شد تا سرخ ها در نیمه نخست دست خالی به رختکن بروند اما با نیمه دوم آتش بازی پرسپولیس شروع شد و مرد اول این آتش بازی ستاره بی چون و چرای سرخ ها در دوحه یعنی آل کثیر بود که با دو گل پی در پی سند صعود سرخ ها در این این بازی امضا کرد تا پرسپولیس با کنار زدن یکی از جدی ترین مدعیان این رقابت ها با شایستگی پای یه نیمه نهایی بگذارد و حریف النصر شود.

,

 

,

پرسپولیس 2

, پرسپولیس 2,

گل ها: عیسی آل کثیر (50 و 67)

,

پاختاکور صفر

, پاختاکور صفر,

گل: -

,

 

,

چهارشنبه 99/07/09؛ ساعت 21:15؛ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ استادیوم جاسم بن حمد دوحه قطر؛ بدون تماشاگر

,

داور: ادهم مخادمه (اردن)؛ کمک‌ها: احمد الرعال و محمد مصطفی

,

اخطار: -

,

اخراج: جلال ماشاریپوف (15)

,

 

,

پرسپولیس

, پرسپولیس,

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (75- میلاد سرلک)، بشار رسن (68- امید عالیشاه)، احسان پهلوان (75- مهدی شیری)، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (86- مهدی عبدی)

,

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

,

 

,

پاختاکور

, پاختاکور,

الدوربک سویونوف، فرخ سایفی‌اف (72- اکرم‌جان کمیلوف)، ایگور کریمتس، آنزور اسماعیل‌اف، خوجی‌اکبر علی‌جانف، عادل‌جان خاموربکوف، سردار سابیرخودجائف، داستونبک خامداموف (72- ارکینوف)، جلال‌الدین ماشاریپوف، ارن دردیوک (72- ایگور سرگی‌اف)، دراگان چران

,

سرمربی: شوتا آرولادزه

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه