اخبار داغ

بازیکن ما با انگشت شکسته بازی می کند

پیروانی: بازی با النصر سخت تر از پاختاکور است/ یک بازیکن برای آمدن به پرسپولیس گریه می کرد

پیروانی: بازی با النصر سخت تر از پاختاکور است/ یک بازیکن برای آمدن به پرسپولیس گریه می کرد
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی های خیلی سخت است اما خدا را شکر ما توانستیم آنها را یکی پس از دیگری ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیروانی درباره برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: به کادرفنی و بچه هایی که از جان مایه می گذارند خسته نباشید می گویم. بازی های خیلی سخت است اما خدا را شکر ما توانستیم آنها را یکی پس از دیگری ببریم. مطمئن باشید دیدار با النصر عربستان سخت تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از حمایت هواداران هم تشکر ویژه ای دارم هرچند در کنار ما نیستند اما انرژی مثبت و دعای خیرشان بدرقه راه ما است. به عنوان نماینده هواداران اینجا هستم و به خاطر فشردگی بازی ها دست تک تک بازیکنان را می فشارم.  انگشت یک بازیکن ما شکسته اما 2 آمپول می زند و با همان انگشت بازی می کند.

,

مدیر تیم پرسولیس خاطرنشان کرد: این کارها واقعا ارزشی است. با وجود این فشردگی و خستگی بازیکنان ما به خاطر نام ایران و اینکه هرکسی پیراهن قرمز پرسپولیس را بپوشد تلاش می کند تا افتخار آفرینی کند. مردم دعا کنند تا بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و بتوانیم برای فوتبال مملکت افتخارآفرینی کنیم.

,

پیروانی با اشاره به بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی گفت: از روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال که واقعا زحمت کشیدند، تشکر می کنم. بلافاصله پس از پایان دیدار قبلی در جلسه هماهنگی بازی این موضوع را پیگیری کردیم و فکر می کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران این اتفاق خوب رقم خورد. لطف خدا شامل حال ما شده و با زحمت بچه ها نتایج خوبی رقم می خورد.

,

وی درباره هماهنگی بازیکنان جدید با نفرات قدیمی پرسپولیس توضیح داد: جذب بازیکن واقعا سخت بود. باید از باشگاه هم تشکر کنم. یک بازیکن که الان جزو تیم است شب به من زنگ زد و گریه کرد کاری کنید به تیم بیایم. برادر یک بازیکن جدید دیگر با من تماس گرفت که او فقط باید در پرسپولیس بازی کند.

,

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان قدیمی با عشق برای پرسپولیس بازی می کنند. رمز موفقیت تیم ما از قدیم تا الان رفاقت، صمیمیت و یکدست بودن است. اگر یک تیم 11 ستاره داشته باشد اما در آن تیم رفاقت نباشد به جایی نمی رسد. البته مسائل تاکتیکی هم مهم است.

,

پیروانی با تبریک مجدد به هواداران و با بیان اینکه این تیم فقط یک قدم تا فینال آسیا فاصله دارد، گفت: بخشیده شدن نعمتی نشان داد که خواستن، توانستن است. برای نتیجه گرفتن، باید زحمت کشید، پیگیری و تلاش کرد. رمز موفقیت پرسپولیس، رفاقت، صمیمیت، یکدلی و یکدستی است.

,

مدیر سرخپوشان تاکید کرد: همیشه در پرسپولیس همین‌طور بوده و بازیکنان و کادرفنی و عوامل تیم، با هم رفیق و دوست هستند. اکنون هم رابطه خیلی خوبی بین ما وجود دارد و در کنار این مسائل، کادر فنی قوی تیم را هدایت می‌کند و کارهای انضباطی به خوبی کنترل می‌شود.

,

وی از النصر به عنوان تیمی خوب و قوی یاد کرد و گفت: النصر یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که به فینال غرب آسیا رسیده است. البته ما هم پرسپولیس هستیم و قهرمان ایران و در بازی مقابل النصر با تمام وجود به میدان می‌رویم و برای پرسپولیس و میلیون‌ها هوادارش جان می‌گذاریم.

,

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تشکر از بازیکنان تیمش ادامه داد: در تیم ما یکسری عاشق وجود دارد که به رنگ قرمز و پیراهن پرسپولیس عشق می‌ورزند. این رمز موفقیت تیم ما از ابتدا بوده است. شاید باور نکنید در تیم ما بازیکنی وجود دارد که با وجود شکستن انگشت پایش به میدان می‌رود. به انگشت شکسته او دو آمپول می‌زند تا آماده بازی کردن شود. دیگر بازیکنان هم خستگی و فشردگی مسابقات را تحمل می‌کنند تا به خاطر هواداران و فوتبال ایران، نتایج خوبی کسب کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه