اخبار داغ

در گفتگو بارزمنده دفاع مقدس مطرح شد؛

دولتمردان از سبک مدیریت دفاع مقدس فاصله گرفتند/ علت گرایش مسئولان به غرب چیست؟

دولتمردان از سبک مدیریت دفاع مقدس فاصله گرفتند/ علت گرایش مسئولان به غرب چیست؟
محمدرضا امینی در گفتگو با مرآت می‌گوید: مشکلات فعلی کشور ناشی از فاصله گرفتن دولتمردان از سبک مدیریت دوران دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمرآت، محمدرضا امینی یکی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس که ۵ سال در اردوگاه  رمادیه‌ی عراق تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفت، در گفتگو با مرآت، یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی و اداره کشور در شرایط دشوار جنگ را مدیریت انقلابی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی کشور دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مرآت,

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها از امدادهای بیرونی قطع امید بودیم و وابستگی و نگاه به توانمندی درون کشوری بود که این خودباوری ختم  به اقتدار چند جانبه ایران شد.

,

 امینی به کمبود ابزارهای  پیش پاافتاده‌ی دفاعی در جریان جنگ ایران و عراق  اشاره کرد و افزود: در آن دوران ما حتی برای تأمین سیم‌خاردار و  فشنگ با مشکل  مواجه بودیم،  اما با همان تفکرات دفاع مقدس موفق به ساخت موشک شدیم و حتی به خارج نیز صادر می‌کنیم.

,

 وی با بیان اینکه در دوران مقدس و در شرایط سخت نگاهی به بیرون از کشور نداشتیم، افزود: در دوران جنگ تحمیلی به صورت مستقیم با چند کشور وارد جنگ شدیم ؛ 6 قدرت جهان  عراق را به لحاظ تسلیحات نظامی حمایت می‌کردند اما رزمندگان دفاع مقدس با اتکا به توانمندی داخل و خودباوری کشور را از چنگال استبداد نجات دادند.

,

 امینی  الگوپذیری دولتمردان از  سبک مدیریت دوران دفاع مقدس را ضروری دانست و یادآور شد:  برای کاهش مشکلات فعلی کشور باید سبک مدیریت دوران دفاع مقدس نقشه راه مسئولان باشد .

,

وی افزود: اگر تفکرات فرماندهان دوران جنگ در مدیریت‌های فعلی غالب شود و شیوه‌های دفاع مقدس در مدیریت‌ها تقویت شود مشکلات کمتری گریبانگیر مردم می شود.

,

این رزمنده دفاع مقدس از گرایش دولتمردان به غرب برای حل مشکلات کشور  به ویژه در ماجرای برجام انتقاد کرد و افزود: در برجام   عده‌ای دنبال منافع خود بودند و می‌خواستند منابع و منافع آنها تأمین شود وگرنه حتی برای خودِ دشمن این مسأله و کمک خواستن کشور مقتدری چون جمهوری اسلامی غیرقابل باور بوده است.

,

 امینی تصریح کرد:  اتکا به مدیریت‌های انقلابی و همچنین منابع سرشار داخلی گامی برای اشتغالزایی و امیدافزایی در جامعه است .

,

وی با اشاره به اینکه بسیاری از  فشارهای اقتصادی هدفمند به مردم  تحمیل می‌شود، خطاب به مسئولان گفت:  از نجابت و صبر مردم سوء استفاده نکنید این فشارهای اقتصادی و معیشتی حق مردم نیست از لجاجت و عناد دست بردارید!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه