اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تصاویر/زخم کهنه بر پیکره حاشیه شهر کرمان

تصاویر/زخم کهنه بر پیکره حاشیه شهر کرمان
به وجود آمدن حاشیه نشینی حاصل بی تدبیری مسئولان پیشین است که مشکلات و معضلاتی را بر پیکر جامعه تحمیل کرده، چرا که اگر آنان مدیریت صحیح شهری را اعمال می‌کردند، اکنون شاهد بروز چنین پدیده‌ای نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"؛یکی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز امامان معصوم (ع) و به تبع آن امام راحل و مقام معظم رهبری همواره دستگیری از بی نوایان، خدمت بی منت به مستضعفان و رسیدگی به وضعیت نامناسب مردم مناطق محروم و آسیب پذیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

همگان می‌دانند که یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی خدمت رسانی به محرومان جامعه و محرومیت زدایی است، به حدی که امام (ره) بر حاکمیت قانون عدل اسلامی، رفع تبعیض و بی عدالتی تاکید داشتند و در ادامه مقام معظم رهبری نیز همواره به مجلس و دولت برای خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه سفارش اکید کردند.

,

حاشیه‌نشینی پدیده ای است که از اواخر دهه ۴۰ در اطراف شهرها ظهور کرد و به زخمی عمیق در کنار متن شهرها تبدیل شد، در حال حاضر حاشیه الله آباد کرمان در منطقه ۱۴ معصوم حاصل بی تدبیری مسئولان پیشین است که مشکلات و معضلاتی را بر پیکر جامعه تحمیل کرده، چرا که اگر آنان مدیریت صحیح شهری را اعمال می‌کردند شاهد بروز چنین پدیده‌ای نبودیم.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه