اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب:

تکریم قشر سالمند جزو اصول اجتماعی و اسلامی است

تکریم قشر سالمند جزو اصول اجتماعی و اسلامی است
بهمن بوچانی, رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: تکریم قشر سالمند جز اصول اجتماعی و اسلامی است لذا کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ضمن تبریک هفته سالمندان گفت: باتوجه به وضعیت کنونی کشور که درگیر مقابله باشیوع و انتشار ویروس منحوس کووید19 است امسال برنامه های این هفته را بر مبنای شعار «کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان » برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب افزود: در قرآن کریم به سالمندان و تکریم  این عزیزان توجه ویژه  ای شده است و خداوند در سوره  اسراء می فرماید «به پدر و مادر نیکی کنید. هرگاه یکی از آن دو، یا هر دو آنها نزد تو به سن پیری رسیدند، کمترین اهانتی به آنها روا مدار و بر آنها فریاد مزن و گفتار لطیف و سنجیده و بزرگوارانه به آنها بگو»، بر همین اساس تکریم قشر سالمند جز اصول اجتماعی و اسلامی است.

وی فرارسیدن هفته سالمندان را به تمامی پدران و مادران بزرگوار و بزرگان و ریش سفیدان و بازنشستگان و جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام (ره ) تبریک و تهنیت عرض گفت.
 
 به منظور پاسداشت تکریم و منزلت سالمندان از هفتم تا سیزدهم مهرماه بعنوان هفته سالمندان نام گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه