اخبار داغ

با حضور نویسنده جوان همدانی انجام شد؛

رونمایی از کتاب "اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان"

رونمایی از کتاب "اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان"
با حضور حمیدرضا مالمیر، نویسنده همدانی، از کتاب جدید این جوان نویسنده به نام "اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان" در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اگر برنامه نویسی را به فرزندان آموزش دهیم، موازی با فرا گیری یک حرفه ی درآمدزا، مهارت های اجتماعی لازم را هم به آنها هدیه کرده ایم. مهارت هایی از قبیل قدرت مذاکره، خلاقیت، اراده و قدرت حل مسئله نیاز های مهمی برای فرزندان است که از این طریق می توانند آن ها را فرا گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در میان مردم کشور ما استعداد های نهفته و نبوغ های کشف نشده بسیارند هرفرد جوان می تواند انقلابی در زمینه ی استعداد و علاقه اش ایجاد کند پی گیری این استعداد های جوان، شناساندن فعالیت ها و بها دادن به تلاش هایشان می تواند نقطه ی روشنی در راه طرقی آنها برای ساخت آینده ای پیشرفته تر ایجاد کند. در گفت و گوی پیش و رو از آثار و اهداف یکی از نویسندگان نوپای همدان پرسیده شده است که به تازگی کتاب دوم خود را تحت عنوان “اهمیت آموزش برنامه نویسی به کودکان” منتشر کرده است.

,

, ,

عصر همدان: ابتدا خودتان را معرفی کنید و بگویید ایده نویسندگی از کجا در ذهن شما پیدا شد؟

, عصر همدان: ابتدا خودتان را معرفی کنید و بگویید ایده نویسندگی از کجا در ذهن شما پیدا شد؟, عصر همدان: ابتدا خودتان را معرفی کنید و بگویید ایده نویسندگی از کجا در ذهن شما پیدا شد؟,

مالمیر: حمید رضا مالمیر متولد سال ۷۴ و دارای مدرک کاردانی رشته نرم افزار هستم. شروع نویسندگی و شناخته شدن با کتاب اولم اعتباری شد تا در شرکت یک برند معروف مشغول به کار شوم و هم اکنون مدیر مارکتینگ (بازاریابی) این شرکت هستم.

, مالمیر:,

بعد از سه بار شرکت کردن در کنکور موفق به قبولی رشته نرم افزار در دانشگاه سراسری شدم و نیمی از دوران کارشناسی را گذراندم اما احساس می کردم زندگی جذابی که انتظارش را دارم مقصد راهی نیست که طی می کنم پس با مدرک کاردانی از دانشگاه انصراف دادم تا رشته ی تحصیلی خود را تغییر دهم اما علاقه ی دیرینه ای که به نویسندگی داشتم مسیر زندگی ام را عوض کرد. در ابتدا کاری ثقیل و دور از توان به نظر می آمد اما بعد از انتشار کتاب اول و استقبال خوبی که در پی داشت اعتماد به نفس پیدا کردم.

,

, ,

عصر همدان: چرا سراغ برنامه نویسی برای کودکان رفتید؟

, عصر همدان: چرا سراغ برنامه نویسی برای کودکان رفتید؟, عصر همدان: چرا سراغ برنامه نویسی برای کودکان رفتید؟,

مالمیر: تصمیم داشتم این راه را در حوزه ی رشته ی تحصیلی ام ادامه بدهم و حرف های نگفته در این حوزه را عنوان کنم. امروزه همه ی جهان بر پایه ی برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن پیش می رود این بازارهمچنین در ایران تب تندی دارد و همه به در آمد زایی با مهارت های نرم افزاری و برنامه نویسی از این راه فکر می کنند. در صورتی که مهارت هایی از قبیل قدرت مذاکره، خلاقیت، اراده و قدرت حل مسئله نیازهای مهم این حرفه است.

, مالمیر, :, :,

برنامه نویسی از حرفه هایی است که این قدرت را در فرزندان جامعه نهادینه می کند و آموزش این مهارت ها از بچگی به فرزندانمان خدمتی در راه پیش رفت جامعه محسوب می شود. در این کتاب آورده ام اگر برنامه نویسی را به فرزندان آموزش دهیم موازی با فرا گیری یک حرفه ی درآمد زا، مهارت های اجتماعی لازم را هم به آنها هدیه کرده ایم.

,

عصر همدان: از موضوع کتاب اول برایمان بگویید.

, عصر همدان: از موضوع کتاب اول برایمان بگویید., عصر همدان: از موضوع کتاب اول برایمان بگویید.,

مالمیر:  این کتاب در مورد خلاقیت است من علاقه و مطالعه زیادی در حوزه روان شناسی دارم و همیشه از اطرافیانم می شنیدم که خلاقیت بالایی دارم همین موضوع باعث شد در این زمینه نگارش کنم برای نوشتن این کتاب حدود ۱۰۰ اثر را مطالعه کردم تا دید جامعی در این موضوع پیدا کنم و باخلاقیت و نقطه نظر های خودم کتاب "خلقنده" را ارائه کردم.

, مالمیر:,

بازخوردهایی که از انتشار این کتاب به من رسید بسیار امید بخش و خوشایند بود در فضای اینترنتی از نسخه ی الکترونیکی کتاب استقبال بسیار خوبی شد و امتیاز ۵ را کسب کرد.

,

, ,

عصر همدان: جامعه هدف کتاب های شماچه کسانی هستند؟

, عصر همدان: جامعه هدف کتاب های شماچه کسانی هستند؟, عصر همدان: جامعه هدف کتاب های شماچه کسانی هستند؟,

مالمیر: سعی کردم در آن ساده صحبت کنم و از اصطلاحات تخصصی روان شناسی استفاده نکنم تا برای رنج سنی نوجوانانی که شوق پرورش خلاقیت را دارند قابل درک و استفاده باشد در این کتاب از مثال های ساده برای مخاطب بهره گرفته شده است اما کتاب دوم برای والدین و مربیان کودکان نوشته شده است تا مهارت های برنامه نویسی و اجتماعی را به فرزندانشان آموزش دهند.

, مالمیر: ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه