اخبار داغ

اخراج بازیکن پاختاکور کمک زیادی به پرسپولیس کرد؛

رسن: بازی سختی را بردیم اما باید این برد را فراموش کنیم/ نقاط ضعف و قوت النصر را آنالیز کرده‌ایم

رسن: بازی سختی را بردیم اما باید این برد را فراموش کنیم/ نقاط ضعف و قوت النصر را آنالیز کرده‌ایم
هافبک عراقی پرسپولیس گفت: اخراج جلال‌الدین ماشاریپوف در دیدار این تیم برابر پاختاکور ازبکستان، کمک زیادی به سرخپوشان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دفاع ما قدرت زیادی دارد و گلزنی به پرسپولیس برای رقبا آسان نیست. این موضوع به ما کمک کرد که به نیمه‌نهایی برسیم. در 6 دیداری که در قطر به میدان رفتیم، تنها یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. این موضوع نشان می‌دهد که سیستم ما به خوبی کار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«بازی سختی مقابل تیم سازماندهی‌شده داشتیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز بازیکنش قرار داشت، مخصوصاً اینکه این اتفاق، خیلی زود افتاد که این موضوع خیلی به ما کمک کرد. ما از این اخراج سود بردیم و دو گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. تیم ما در مجموع بازی خوبی کرد اما تلاش بسیار زیادی مقابل السد کرده بودیم و خسته بودیم. ما 6 بازی کرده‌ایم که همه آنها تعیین‌کننده بودند.
,
 
,
هافبک عراقی پرسپولیس درخصوص دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در نیمه‌نهایی گفت: ما باید بازی با پاختاکور را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی با النصر برای رسیدن به فینال آماده کنیم. کادر فنی ما بازی‌های النصر را دیده و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است. ما خودمان را آماده می‌کنیم تا روز شنبه، بهترین عملکرد را ارائه کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه