اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

هپکو کیسه ای برای غارتگری نیست/تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی در سیاست های کلان جمهوری اسلامی نمی کند

هپکو کیسه ای برای غارتگری نیست/تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی در سیاست های کلان جمهوری اسلامی نمی کند
امام جمعه اراک گفت: گفت: امروز کشور در یک شرایط بسیار پیچیده و حساسی قرار دارد که البته این شرایط به دلیل مسائل داخلی و منطقه ای است و تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی در سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایجاد نمی کند و این مسئله در طول چهل سال گذشته به ملت ایران اثبات شده که آمریکا تنها به دنبال غارتگری و چپاول منابع بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی امروز در شورای توسعه و برنامه ریزی استان که با حضور نوبخت برگزار شد گفت: امروز کشور در یک شرایط بسیار پیچیده و حساسی قرار دارد که البته این شرایط به دلیل مسائل داخلی و منطقه ای است و تغییر رئیس جمهور آمریکا تفاوتی در سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایجاد نمی کند و این مسئله در طول چهل سال گذشته به ملت ایران اثبات شده که آمریکا تنها به دنبال غارتگری و چپاول منابع بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت، کرامت، اقتدار و شرف عنایت کرده و ملت ایران این اقتدار را به هیچ قیمتی عوض نخواهد کرد.

,

وی ادامه داد: امروز شرایط منطقه و تلاش های دشمنان استکباری برای نابودی جبهه مقاومت شرایط ویژه ای برقرار کرده که در این شرایط یا باید تسلیم شد که این مطابق شان امام، شهدا و ملت سرافراز ایران نیست و راه دوم ایستادگی و مقاومت است که کلیه ارکان نظام جمهوری اسلامی امروز راه مقاومت و ایستادگی را پیش گرفته اند و امیدواریم در این مسیر همه ثابت قدم باشیم.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: حفظ آرامش و ایجاد وحدت در کشور یک ضرورت است و این انتظار از ملت و مسئولین می رود که با درک شرایط به مسئله وحدت توجه داشته باشند.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: خوشبختانه کشور ظرفیت ها و سرمایه های زیادی دارد که نیازمند مدیریت صحیح است که باید بیشتر مورد توجه باشد و لازمه آن حرکت جهادی همراه با تدبیرات صحیح است.

,

وی افزود: در سال آینده انتخابات حساسی را در کشور داریم و همه باید کمک کنیم که یک انتخابات باعظمت ، آرام و باشکوه در کارنامه تاریخ انقلاب به ثبت برسد.

,

امام جمعه اراک گفت: دولت در پایان یک سال باقی مانده عمر خود باید تلاش جدی برای معیشت مردم انجام دهد و سستی در طی یکسال باقی مانده غیرقابل قبول است که البته دولتمردان به این مسئله توجه دارند.

,

دری نجف آبادی گردش نخبگان در کشور به برکت انقلاب اسلامی یک اتفاق مبارک است که سبب خیرات و برکات فراوانی خواهد شد اظهار کرد: امروز همه باید توجه داشته باشیم پایداری، ایستادگی و مقاومت در مسیر، یک الزام عمومی است که راه عزت و سربلندی مردم از این مسیر می گذرد.

,

وی یادآور شد: در آستانه تنظیم بودجه کشور همه باید تلاش کنند که این امر مهم به تاخیر نیفتد و همه باید تلاش کنند عدالت در بودجه ریزی به خوبی محقق شود.

,

امام جمعه اراک گفت: امروز اولویت کشور تولید ملی و تحقق جهش تولید است و عزت و شرافت ملت ایران وابسته به تحقق جهش تولید است و البته تولید ناخالص ملی یک امر مهم است که باید به آن توجه شود و اقتصاد کشور باید تولید محور باشد.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: توسعه علمی و توجه به رشد علمی در کشور یک امر مهم است و یکی از ارکان تحقق جهش تولید می باشد و بودجه های دولتی و غیردولتی باید به سمت تولید با محور علمی هدایت شود که قطعا ثمرات و برکات فراوانی خواهد شد.

,

وی ادامه داد: برقراری عدالت اجتماعی در جامعه یک اصل مهم محسوب می شود و همه باید به فکر منافع ملت و برقراری عدالت در جامعه باشند و اگر کسی به فکر جیب شخصی خود باشد قطعا به ملت خیانت خواهد کرد.

,

امام جمعه اراک بیان کرد: امروز همه باید تلاش کنیم سهم واقعی خود را از بازار جهانی دریافت کنیم و در استان مرکزی هم ظرفیت های بسیار زیادی داریم و این استان امام و نخبگان امروز باید توجه ویژه ای به آن شود چراکه در برخی از موارد به استان کم لطفی شده است.

,

دری نجف آبادی اولویت بندی در هزینه کردن بودجه استانی یک ضرورت است که باید اهمیت و الزام پروژه ها مشخص شود ادامه داد: توجه به صادرات، ارز و حوزه های علمیه از انتظارات ویژه است که دولت باید تدبیرات صحیحی در این خصوص داشته باشد.

,

وی اضافه کرد: استان مرکزی در گذشته در بخش حوزه علمیه فقیر بود اما امروز در حوزه وضعیت مدارس علمیه وضعیت بسیار خوبی دارد اما نگاه کلان به ساماندهی حوزه های علمیه و دانشگاه ها یک ضرورت مهم است که باید به آن توجه داشت.

,

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: هر ساله منابع زیادی به هپکو تزریق می شود اما هنوز هپکو به روال قبل برنگشته چراکه روند واگذاری هپکو غلط بوده است و امروز هپکو کیسه ای برای غارتگری نیست. واگذاری ها باید از پایه اصلاح شوند تا مشکلاتی همچون هپکو و دیگران به وجود نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه