اخبار داغ

موسوی مطرح کرد؛

لنده را در کمیته برنامه اعتبارات، ویژه خواهیم دید+تصاویر

لنده را در کمیته برنامه اعتبارات، ویژه خواهیم دید+تصاویر
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از آخرین وضعیت ساختاری شهر لنده گفت :لنده را در کمیته برنامه اعتبارات ویژه خواهیم دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، مدیرکل شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان با حضور در شهرستان لنده به همراه فرماندار و اعضای شورای شهر و شهردارلنده ضمن بازدید میدانی از آخرین وضعیت شهری لنده مطالبات مردمی را نیز احصا و دستورات لازم را جهت بررسی داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این سفر یک روزه مدیرکل شهری با حضور در کوچه ها و معابر شهری و بازدید از پروژه های شهرداری لنده گفت: تلاش های خوبی در جهت اجرای طرح تفضیلی و پروژه های اجرایی و عمرانی از سوی شهرداری و شورای شهر لنده کار شده است که قابل تقدیر است.

,

وی افزود: شهرداری و شورای شهر لنده به نسبت اعتباراتی که داشتند خیلی خوب کارکردند و در همین بازدیدها نیز مردم مطالباتی داشتند که کاملا به حق بوده است و باید این مطالبات در دستور کار قرا گیرد.

,

مدیرکل شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:مشکلات زیاد و مردم هم انتظاراتی دارند ولی باتوجه به میزان اعتبارات تلاش های خوبی شکل گرفت که در کمیته برنامه ریزی اعتبارت خوبی برای شهرداری لنده در نظرخواهیم گرفت.

,

وی گفت: طرح های اولویت دار شهرداری باید مشخص شوند و در دستو رکار قرا گیرند و برخی مناطق که دارای مشکلاتی هستند و شهروندان اظهارنگرانی دارند باید پرونده آنان به کمیسیون ماده 5ارجاع شوند تا مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به زیرساخت های شهری از مهمترین اولویت های شهرداری است که باید با همفکری اعضای شورا این مهم صورت پذیرد.

,

وی تاکیدکرد : وجود بنیاد علوی در شهرستان لنده یک ظرفیت عظیم برای تحول در ساختار شهری است که امیدواریم پروژه های مشترک فی مابین شهرداری و این بنیاد هرچه سریعتر اجرایی شوند.

,

خدادوست موسوی تصریح کرد: بررسی و اجرای طرح تفضیلی شهر لنده و در صورت لزوم تغییرات برای آینده نگری این طرح باید لحاظ شود تا در اینده با چالش و مشکلاتی دیگر مواجه نشویم.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه