اخبار داغ

نعمتی:

برخی ادارات شهرستان لنده پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

برخی ادارات شهرستان لنده پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به اینکه در شرایطی که وضعیت شهرستان و استان در خصوص بیماری کرونا مناسب نیست باید از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از ادارات این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس، نورمحمد نعمتی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در لنده گفت:مردم شهرستان لنده نسبت به مباحث مطرح شده توسط کارشناسان رعایت می شود که جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس، ,


وی گفت: بیشترین مشکل ما در حوزه پروتکل های بهداشتی از ناحیه ادارات است که مشکلات مطرح شده در بازدید کارشناسان رعایت نمی شود.

وی افزود:در خصوص بیماری کرونا وضعیت نارنجی شده است تا کنون 35 بیمار داریم که 4بیمار بستری داریم که وضعیت مناسبی دارند افرادی قبلی نیز بهبودی کامل دارند و آمارهای ما به نسبت سایر شهرستان ها پایین تر است و نمونه گیری ها نیز بیشتر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: در بحث مدارس روزانه توسط کارشناسان بازدید میدانی صورت می گیرد که باز شدن مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی تاثیر گذار بوده است.

وی گفت:موارد مثبت را به ادارت مختلف اعلام می کنیم که نسبت به مباحث مطرح شده اقدامات مقتضی و قانونی را نسبت به سلامت سایر کارکنان عملیاتی کنند.

نعمتی گفت:نبود و کمبود واکسن آنفولانزا در شهرستان یک آسیب است ولی به محض تامین افراد مشروحه زنان باردار، افراد مسن، افراد دارای  بیماری مختلف در اولویت دریافت هستند و انتظار داریم همکاری لازم از سوی مردم رعایت شود.

وی افزود:برخی از ادارات اقدام به برگزاری تجمعاتی دارند که انتظار داریم از حجم این تجمعات کاسته شود و عزاداری ها نیز کمتر شده است و تدابیر لازم برای تشیع و تدفین برابر پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه