اخبار داغ

اعتراض شفاهی نماینده دامغان در نشست علنی مجلس به وزیر بهداشت:

تا کی باید ویروس بی رحم کرونا از مردم دامغان قربانی بگیرد؟/ دانشگاه علوم پزشکی سمنان به وظایف خود عمل نمی کند

تا کی باید ویروس بی رحم کرونا از مردم دامغان قربانی بگیرد؟/ دانشگاه علوم پزشکی سمنان به وظایف خود عمل نمی کند
نماینده مردم دامغان گفت: تنها بیمارستان شهر دامغان محل رجوع و بستری کلیه بیماران است که به مرکز خطری برای گسترس شیوع ویروس کرنا تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمرآت، علی اکبر علیزاده برمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: وزیر بهداشت از وضعیت کرونا در شهر دامغان خبر داد و این شهر یکی از 5 شهر بحرانی کشور است. تا کی باید ویروس کرونا از مردم این شهرستان قربانی بگیرد، تنها بیمارستان شهر دامغان محل رجوع و بستری کلیه بیماران است که به مرکز خطری برای گسترس شیوع ویروس کرنا تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها متخصص عفونی تمام وقت شهر دامغان به کرونا مبتلا شده و پزشک دیگری که 15 روز در ماه در شهر حاضر می شود، به معالجه بیماران کرونایی می پردازد، ادامه داد: در غیاب متخصصان عفونی، متخصصان داخلی به معالجه بیماران کرونایی می پردازند.
وی باتاکید بر اینکه 4 بخش بیمارستان شهر دامغان تعطیل شده تا بیماران کرونایی بستری شوند، عنوان کرد: در حالی که سمنان با بیش از 120 هزار نفر جمعیت، 6 بیمارستان دارد، دامغان با 105 هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان یانکه مردم دامغان را یاری دهید، به دانشگاه پزشکی سمنان امیدی نداریم، متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی سمنان به وظایف خود عمل نمی کند، گفت: وزیر بهداشت با اعزام نماینده تام الاختیار کمبودهای موجود را رفع و دانشگاه علوم پزشکی سمنان را ملزم به خدمات دهی به شهر دامغان کند./

,
,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه