اخبار داغ

وضعیت مبهم باشگاه استقلال؛ تیمی که نه مدیر دارد نه سرمربی!؛

جانشین خودی اما موقت برای سعادتمند!/ مجیدی برای بازگشت دوباره فرصت خواست

جانشین خودی اما موقت برای سعادتمند!/ مجیدی برای بازگشت دوباره فرصت خواست
وضعیت باشگاه استقلال بعد از برکناری سعادتمند نامشخص بوده و اولویت هیات مدیره این باشگاه انتخاب یک سرپرست خودی برای این باشگاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال، وصعیت استقلال مبهم‌تر از همیشه است. در حال حاضر استقلال تنها تیم لیگ برتری است که نه مدیر دارد، نه سرمربی! وضعیت آبی‌ها در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز لیگ برتر نامشخص است و اولویت هیات مدیره این باشگاه این است تا هرچه سریعتر جانشین سعادتمند را مشخص کند تا باشگاه از این بلاتکلیفی خارج شود و حداقل نفر اول خود را بشناسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
*جانشین خودی برای سعادتمند؛ از نوروزی تا مددی
, *جانشین خودی برای سعادتمند؛ از نوروزی تا مددی,
 
,
هیئت مدیره این باشگاه به سراغ بررسی گزینه‌های سرپرستی باشگاه رفته‌اند. با توجه به فاصله کم تا آغاز مسابقات لیگ برتر، شرایط حساس استقلال و بحث واگذاری، معاونان باشگاه که در دوره احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال فعالیت می‌کردند، جزو گزینه‌های نهایی برای سرپرستی این باشگاه هستند.
,
 
,
مهدی نوروزی معاون اقتصادی و احمد مددی، معاون ورزشی استقلال و یکی دیگر از معاونان، اصلی‌ترین گزینه هستند که از روز گذشته بحث درباره انتخاب یک نفر از آنها شروع شده. گفته می‌شود مددی جدی‌ترین گزینه برای انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه استقلال است.
,
 
,
ظاهرا از روز گذشته تا امروز گزینه های مختلفی برای سرپرستی باشگاه استقلال مورد بررسی قرار رفته اما تا امروز تنها روی احمد مددی جمع بندی صورت گرفته است. حتی گفته می شود نام مهدی نوروزی از فهرست گزینه های سرپرستی خارج شده است.
,
 
,
*خلیل‌زاده سرپرستی را قبول نکرد
, *خلیل‌زاده سرپرستی را قبول نکرد,
 
,
از سوی دیگر گفته می شد با توجه به وضعیت فعلی مجددا به اسماعیل خلیل زاده سرپرستی باشگاه استقلال پیشنهاد شده اما وی این مسئولیت را قبول نکرد و در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد این مسئولیت را نمی‌پذیرد‌.
,
 
,
*سرپرست موقت، اصلی بعدا معرفی می‌شود!
, *سرپرست موقت، اصلی بعدا معرفی می‌شود!,
 
,
با وجود همه گمانه‌زنی‌ها و تلاش‌های اعضای هیات مدیره برای امتخاب یک سرپرست برای باشگاه استقلال، نفر انتخابی یک گزینه موقت و چند روزه خواهد بود!
,
سرپرست باشگاه موقتی خواهد بود تا به اوضاع نابسامان آبی‌ها در آستانه آغاز لیگ سر و سامان بدهد. 
,
در حالیکه چند هفته بیشتر تا آغاز لیگ بیستم باقی نمانده، استقلال نه مدیر دارد، نه سرمربی و البته پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز بسته است.
,
از طرفی وضعیت برخی از ستاده‌های دانه درشت این تیم نظیر دیاباته، میلیچ، کریمی، چشمی و... نامشخص است و سرپرست منتحب باید هر چه زودتر انتخاب شده تا به وضعیت نابسمان و بلاتکلیف این تیم رسیدگی کند. 
,
بعد از انتخاب سرپرست موقت، برنامه وزارت ورزش انتخاب یک نفر جدید برای این باشگاه در فرصت مقتصی خواها بود. رایزنی‌ها برای معرفی گزینه‌های مدیرعاملی از سوی هیئت مدیره و وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است.
,
 
,
*جز مجیدی گزینه‌ای برای سرمربیگری نیست!
, *جز مجیدی گزینه‌ای برای سرمربیگری نیست!,
 
,
خبر رسیده که وزارت ورزش امروز یا فردا سرپرست جدیدی را برای باشگاه استقلال معرفی می‌کند و فرد منتصب باید ظرف ۷۲ ساعت سرمربی جدید را معرفی کند؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که فرهاد مجیدی شانس بالایی برای انتخاب دوباره به عنوان سرمربی استقلال دارد چرا که هم‌سعادتمند کنار رفته و هم‌ اینکه دیگر گزینه‌ای نیست که جانشین‌ مجیدی شود.
,
 
,
از طرفی برخی از اعضای هیات مدیره نیز تماس‌هایی با مجیدی داشته‌اند و به او برای بازگشت آماده‌باش داده اند اما سرمربی مستعفی آبی‌ها در جواب تماس‌ها از اعضای هیات مدیره فرصت خواسته تا در این باره به جمع‌بندی برسد. ظاهرا مجیدی منتظر مشخص شدن سرپرست جدید باشگاه است تا مشخص شود می‌تواند با او همکاری کند یا نه و از بروز اتفاقات دوران سعادتمند جلوگری کند.
,
 
,
*نقل و انتقالات نامشخص
, *نقل و انتقالات نامشخص,
 
,
بزرگترین مشکل استقلال در حال حاضر پنجره بسته تیم است که بایو به سدعت با پرداخت پول شفر بازگشایی شود تا استقلال فرصت خرید بازیکن جدید داشته باشد. از طرفی در دوران سعادتمند با چند با بازیکن قرارداد منعقد شده که وضعیت آنها نیز مشخص نیست.
,
 
,
نکته حائز اهمیت دیگر اینکه با ورود سازمان بازرسی کل کشور به قراردادهای نامتعارف بازیکنان استقلال، بزودی اصلاحیه‌ جدیدی به قرارداد بازیکنان خواهد خورد.
,
 
,
*تجمع هواداران معترض جلوی باشگاه
, *تجمع هواداران معترض جلوی باشگاه,
 
,
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و خواستار روشن شدن وضعیت این باشگاه هستند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه