اخبار داغ

در جلسه بررسی پروژه های غیر فعال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از عدم پیشرفت فیزیکی زائر سرای استان در مشهد

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از عدم پیشرفت فیزیکی زائر سرای استان در مشهد
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهل انگاری در ساخت زائر سرای کهگیلویه و بویراحمد شایسته نیست گفت :یک ساختمان برای بیش از ۷۱۳ هزار هم استانی قرار است در مشهد ساخته شود اما یک درصد پیشرفتی حاصل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست در جلسه بررسی پروژه های غیر فعال استان گفت: نمی‌دانم چرا طرح‌ها ۸ و ۱۰ سال و بیشتر زمان می‌برد حتی این طرح معنوی که آبروی استان محسوب می‌شود هم مشمول زمان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر زمان مناسبی برای توزیع اعتبار نیست چرا که تمامی اعتبارات توزیع شده، گفت: استان همه توانش را برای اختصاص اعتباری جهت شروع فنداسیون به کار بگیرد و  استانداری ۲۰ میلیارد ریال برای شروع هر چه سریعتر این پروژه اختصاص می‌دهد.

وی حداکثر زمان برای آغاز عملیات اجرایی زائرسرا در مشهد مقدس را پایان آبان ماه دانست و افزود: پیمانکار این پروژه تعیین شود،ضمن اینکه هیاتی از استان به مشهد اعزام شوند و رایزنی‌های لازم را با مسئولان این استان انجام دهند.

اما حجت الا سلام و المسلمین سید نصیر حسینی در جمع‌بندی این نشست و همچنین طولانی شدن احداث این زائرسرا گفت: کلانتری استاندار، دلسوزانه پیگیر به نتیجه رسیدن طرح‌ها و پروژه‌ها است و دغدغه مسائل فرهنگی را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر قدمی در راه رضای خدا و برای اولیاء الهی برداریم آن بزرگواران دست ما را خواهند گرفت و به ما کمک می‌کنند، افزود: سال ۹۲ زمین تحویل استان شده است اما اتفاق خاص و پیشرفتی حاصل نشده،  یک ساختمان برای بیش از ۷۱۳  هزار کهگیلویه و بویراحمدی قرار است در مشهد ساخته شود اما یک درصد پیشرفتی حاصل نشده این زیبنده استان نیست.

وی با بیان اینکه استانداری مجری طرح خواهد بود بر  تعیین هر چه سریعتر پیمانکار تاکید کرد و یادآور شد: از همه ظرفیت‌های استان و همچنین آستان قدس استفاده شود و حداکثر ظرف دو ماه آینده کار شروع شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شاید در آینده خواستیم در قم هم زائرسرا داشته باشیم سایر استان‌ها در قم و مشهد زائرسرا دارند اما زائران کهگیلویه و بویراحمد در این مکان‌های مذهبی باید به بقیه استان‌ها متوسل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: نمی‌دانم اشکالات به چه چیزی برمی‌گردد خیرین کم‌کاری کردند یا مسئولان همت نداشتند! این را می‌دانم سهل‌انگاری صورت گرفته که شایسته نیست.

وی در پایان خواستار همت همه دستگاه‌ها برای آغاز عملیات زائرسرا شد و گفت: با همت همه کار شروع و اقدام ارزشمند و ماندگاری احداث شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه