اخبار داغ

نوبخت:

110 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور در حال ساخت است

110 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور در حال ساخت است
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر بیش از 110 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان دولت مورد بهره برداری قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومان در شهر کارچان اراک، گفت: پروژه 2هزار واحدی که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم ظرف حداکثر 9 ماه آینده باید تکمیل شود و در بهار سال 1400 شاهد بهره برداری از آن باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در حال حاضر بیش از 110 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان دولت مورد بهره برداری قرار بگیرد. همچنین بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم تکمیل و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

, .,

همچنین سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز گفت: عملیات اجرایی یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد انقلابی در استان مرکزی آغاز شده که امیدواریم بتوان تا پایان دولت دوزادهم از آن بهره برداری کرد.

,

وی ادامه داد: علاوه بر این عملیات اجرایی، ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد روستایی نیز در استان مرکزی آغاز شده است. البته مشکلی در ساخت مسکن محرومان در روستاهای کشور وجود ندارد اما در تامین زمین برای اجرای این طرح در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

, ., .,

در این آیین، سهرابی مدیرکل روستایی بنیاد مسکن کشور نیز گفت: در حال حاضر 88 هزار واحد مسکونی در 20 استان کشور در قالب مسکن محرومین در حال ساخت است، که دو هزار واحد برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در کل کشور با اعتبار بلاعوض 2500 میلیارد تومان و 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مدنظر است.

,

وی افزود: خوشبختانه 24 هزار واحد در سال گذشته به اتمام رسید و امیدواریم مسکن محرومین استان مرکزی به تعداد دو هزار واحد با اعتبار بلاعوض بالغ بر 60 میلیارد تومان و تسهیلات 100 میلیارد تومان طی 9 ماه آینده تکمیل و افتتاح شود.

, .,

 

,

/انتهای پیام

, /انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه