اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی مطرح کرد

هدفگذاری ایجاد یک هزار شغل با راه اندازی صندوق قرض الحسنه مردم محور در استان مرکزی

هدفگذاری ایجاد یک هزار شغل با راه اندازی صندوق قرض الحسنه مردم محور در استان مرکزی
محترمی گفت: ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور و مسجد محور امروز در بسیج سازندگی سازماندهی شده که به فضل الهی و با همت جوانان به دنبال ایجاد اشتغال یک هزار نفری در سال ۹۹ هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ‌امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای اراک با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزی روستاهای میقان و جیریا و افتتاح منازل محرومین در روستاهای استان از جمله روستای وزیرآباد از مهمترین پروژه هایی بود که امروز با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

کریمی اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار نفر جهادگر سازماندهی شده اند که یک سرمایه ارزشمند برای استان محسوب می شوند که منطقه محور و تخصص محور مشغول به خدمت رسانی بی منت به مردم هستند.

,

وی ادامه داد: امروز با آموزش های تخصصی که برای گروه جهادی در نظر گرفته شده خوشبختانه در عرصه های عمرانی ، بهداشتی، پزشکی ، خدماتی ، کشاورزی ، درمانی ، صنعتی، تولیدی جهادگران جوان مشتاق فعالیت هستند و این به برکت تفکر بسیج و دفاع مقدس است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: بیش از ۱۴۰ پروژه آبرسانی کشاورزی در سال ۹۹ در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار دارد که تاکنون ۶۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده و باقی پروژه ها نیز در دست اقدام هستند.

,

محترمی خاطرنشان کرد: ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور و مسجد محور امروز در بسیج سازندگی سازماندهی شده که به فضل الهی و با همت جوانان به دنبال ایجاد اشتغال یک هزار نفری در سال ۹۹ هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه