اخبار داغ

در دومین مسابقه دور رفت لیگ کشتی آزاد کشور؛

تیم کشتی زنجان مقتدرانه در برابر فرش ایران مشهد به پیروزی رسید

تیم کشتی زنجان مقتدرانه در برابر فرش ایران مشهد به پیروزی رسید
تیم کشتی شهدای زنجان در دومین مسابقه خود در دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، عصر امروز در برابر تیم فرش ایران مشهد با اقتدار و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; در ای رویارویی، ورزشکاران تیم شهدای زنجان به نام‌های یونس سرمستی، محمد زمانی، حسین شهبازنژاد، عبداله شیخ‌اعظمی، هادی رستمی، مسعود مددی، اباذر اسلامی و نعیم حسین‌زاده به ترتیب در وزن‌های 61 ، 70 ، 74 ، 89 ، 86 ، 92 ، 97 و 125 کیلوگرم در برابر رقیبان خود به برتری دست یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

تیم کشتی شهدای زنجان در هز 10 وزن این مسابقات شرکت کرده که فقط در 2 وزن 57 و 65 کیلوگرم، نتیجه را در برابر کشتی‌گیران تیم فرش ایران مشهد واگذار کرد.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان به خبرنگار موج رسا گفت: تیم کشتی زنجان در بازی اول در برابر رقیب قدرتمند و پرستاره خود یعنی استقلال تهران، نتیجه را 7 بر 3 واگذار کرده بود اما ورزشکاران تیم زنجان در بازی دوم با انگیزه برد به میدان رفتند.

,

عباس محمدی اظهار داشت: آخرین مسابقه تیم زنجان در گروه الف بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، ساعت 10:30 صبح فردا در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام اعضای تیم و کادر فنی در سلامت کامل هستند، خاطرنشان کرد: فقط رضا مقتدر، کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم دچار سرماخوردگی شده که به همین دلیل امروز نتوانست کشتی بگیرد اما امیدواریم فردا بتواند در برابر رقیب خود به میران برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه