اخبار داغ

روئینگ بانوان قهرمانی کشور| پاروزنان برتر مشخص شدند/ تهران قهرمان شد

روئینگ بانوان قهرمانی کشور| پاروزنان برتر مشخص شدند/ تهران قهرمان شد
با برگزاری رقابت‌های فینال نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد صبا شایسته صبح و بعدازظهر امروز 10 مهرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نوبت بعدازظهر رقابت‌های فینال برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
,
در فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان 4:18.115 دقیقه اول و در مجموع ششم، زهرا سیانکی از تهران توابع با زمان 4:25.984 دقیقه دوم و در مجموع هفتم و مائده حضوری از البرز با زمان 4:32.753 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.
,
در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن آرینا رجبی از کردستان با زمان 4:37.356 دقیقه اول و در مجموع ششم، ساریه کریمیان از کردستان با زمان 4:41.506 دقیقه دوم و در مجموع هفتم و بهاره حبیبی از کرمانشاه با زمان 4:46.402 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.
,
در فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن نگار نگهدار از تهران با زمان 4:08.428 دقیقه صاحب مدال طلا شد، اسرا جوانمردی از کردستان با زمان 4:13.991 دقیقه مدال نقره گرفت و مریم کرمی از همدان با زمان 4:19.304 دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.
,
در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن نازنین ملایی از گیلان با زمان 3:45.677 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد، شکیبا وقوفی از تهران با زمان 3:57.446 دقیقه مدال نقره دریافت کرد و زینب نوروزی از زنجان با زمان 3:58.692 دقیقه بر جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز گرفت.
,
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان پس از برگزاری رقابت‌های فینال به پایان رسید.
,
در پایان رقابت‌ها تیم تهران با کسب 22 امتیاز قهرمان شد، تیم گیلان با 17 امتیاز با توجه به کسب مدال طلا در نائب‌قهرمان شد و همدان با 17 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
,
در مراسم توزیع مدال این رقابت‌ها که با حضور مسئولین فدراسیون و پیشکسوتان قایقرانی برگزار شد، از خانواده زنده‌یاد صبا شایسته قایقران فقید تقدیر به عمل آمد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه