اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

600 کیلومتر راه‌آهن در استان یزد تکمیل می‌شود/ تکمیل 100 کیلومتر بزرگراه استان یزد تا پایان سال

600 کیلومتر راه‌آهن در استان یزد تکمیل می‌شود/ تکمیل 100 کیلومتر بزرگراه استان یزد تا پایان سال
صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تکمیل 100 کیلومتر بزرگراه استان یزد تا پایان سال خبر داد و گفت: 600 کیلومتر راه‌آهن در استان یزد تکمیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محسن صادقیان عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شهرداران استان یزد که با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در شهرستان میبد برگزار شد گفت: امروز یزد مسیر توسعه را با داشتن نمایندگان فهیم و همراه در مجلس شورای اسلامی، مدیران و شهرداران همراه و همدلی شورای اسلامی شهر روستا مسیر توسعه را باهدف خدمت به مردم و ایجاد رضایت‌مندی طی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد اضافه کرد: ما وظیفه‌داریم در این زمان که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، در بخش عمرانی به‌گونه‌ای عمل کنیم که رضایت آن‌ها را داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به زیرساخت‌های عمرانی استان و کشور و برخی از خدماتی که در استان یزد می‌شود، مختص استان یزد نیست بلکه خدمت به‌کل کشور است، افزود: این خدمات عمدتاً در حوزه حمل‌ونقل و راه‌ها بوده است و در طول سال‌های گذشته نیز توجه به زیرساخت‌های آب، برق و گاز داشته‌ایم که با دستور استاندار در این زمینه گام برداشتیم.

,

صادقیان اذعان داشت: درزمینهٔ توجه به زیرساخت‌ها برنامه ما در بحث توجه به زیرساخت‌ها با دستور استاندار محترم، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی بوده است و با این دو موضوع دستاوردهای خوبی را در استان یزد داشته‌ایم.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد امروز استان یزد با یک برنامه‌ریزی دقیق کارها و پیگیری‌های مستمری که انجام داشته کارهای بسیار شایسته‌ای انجام داده که یکی از آن‌ها تکمیل سالیانه 100 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی بوده است افزود: سال گذشته تکمیل 200 کیلومتر بزرگراه را در دستور کار داشتیم که 70 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال نیز 100 کیلومتر دیگر تکمیل خواهد شد و 30 کیلومتر مابقی نیز در سه‌ماهه نخست سال 1400 در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

,

وی با تأکید بر اینکه در حوزه حمل‌ونقل ریلی یک انقلاب ریلی در استان یزد شاهد بودیم، گفت: از قبل از انقلاب تا سال 90 در استان یزد 600 کیلومتر راه‌آهن ایجادشده ولی در طرح های هفت سال گذشته که تا اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز ادامه دارد، 600 کیلومتر راه‌آهن استان یزد تکمیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه