اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه:

امروز دنیای غرب به کشورهای خاور میانه به خصوص ایران نیازمند هستند

امروز دنیای غرب به کشورهای خاور میانه به خصوص ایران نیازمند هستند
حجت الاسلام حجت الله فاضلی, مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: امروز نیاز غرب به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشور ایران به مراتب بیشتر از نیاز ما به آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،حجت الاسلام حجت الله فاضلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم اظهار داشته همه ما وظیفه داریم در مقابل این جنگ اقتصادی مقاومت کرده و با شرایط موجود پیش برویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: در زمان جنگ تحمیلی مردم حتی اگر خود نیاز شخصی و خانوادگی داشتند اما زمانی که رزمندگان اسلام و جنس و کالایی نیاز داشتند اولویتی مهم تر از پشتیبانی رزمندگان نمی‌دیدند و حتی تمام مال خود را در حمایت از شرایط جنگی به میدان می آوردند.

وی خاطر نشان کرد: همین امر سبب شد دشمن به نا امید شده و از رزمندگان در جبهه جنگ و روحیه مضاعفی بگیرند.

حجت الاسلام فاضلی بیان داشت: امروز اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب همواره به آن اشاره دارد در واقع همان توجه به توان داخلی و قطع چشم داشت به جبهه خارجی است.

وی گفت: جامعه اسلامی و امت حزب الله باید بداند اقتصاد مقاومتی پیامی برای فرد جامعه است و کسانی که در حوزه اقتصاد دستی بر آتش دارند باید در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: اق تصاد مقاومتی بیان قواعد و نقشه راه برون رفت از شرایط موجود است اگر کسی در این راه کوتاهی کند در پیشگا۶ خداوند، امام و شهدا مسئول است.

وی ادامه داد: مسئولین باید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را فراهم کنند که مصداق نقشه ها و رصد هایی است که رزمندگان اسلام در خط مقدم طراحی می کردند تا دشمن را شکست دهند.

حجت الاسلام فاضلی گفت: امروز نیاز غرب به کشورهای خاورمیانه به خصوص کشور ایران به مراتب بیشتر از نیاز ما به آنها است.

وی اظهار داشت: همانطور که امام و رحمت الله فرمود اگر همه مسلمین شیراز نفت را بر روی کشورهای غربی قطع کنند آنها جرأت ندارند دست از پا خطا کنند اگر چه برخی از دوران اسلامی این روزها با آنها همدست شدند.

وی گفت: یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی این است که جامعه فرامین رهبری را آویزه گوش خود کنند و نقشه راه خود قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه