اخبار داغ

ستون خوابی نیست، ستون خواری است؛

تکذیب ستون خوابی در بندرعباس/سرقت میلگردهای تالار فرهنگی توسط فردی وابسته به یک نهاد خدمات عمومی

تکذیب ستون خوابی در بندرعباس/سرقت میلگردهای تالار فرهنگی توسط فردی وابسته به یک نهاد خدمات عمومی
کمالی زرکانی با تایید سرقت میلگرد وآهن آلات این بنای نیمه کاره گفت: به دلیل صدور دستور قلع و قمع از منظر قانونی بودجه وامکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری آن وجود نداشت که همین موضوع زمینه ساز سرقت آهن آلات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در خصوص فیلم منتشر شده درباره ی ستون خوابی در بنای نافرجام تالار فرهنگی بندرعباس اظهار کرد: ساخت این تالار در سال ۸۶ مصوب شد و پس از مدتی عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰متری دریا دستور قضایی برای قلع وقمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: تاکنون ۱۵۰میلیارد ریال برای این پروژه ملی هزینه شده و پیگیری های امیدوارکننده ای برای ادامه ساخت آن در جریان است که امیدواریم تا پایان مهرماه به نتیجه برسد.

,

کمالی زرکانی با تایید سرقت میلگرد وآهن آلات این بنای نیمه کاره ادامه داد: به دلیل صدور دستور قلع و قمع از منظر قانونی بودجه وامکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری آن وجود نداشت که همین موضوع زمینه ساز سرقت آهن آلات شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان اضافه کرد: پیش از این نامه نگاری هایی با نیروی انتظامی برای توجه بیشتر به این محل داشته ایم و در مراحلی برای افرادی نیز مرتبط با سرقت آهن آلات پرونده قضایی تشکیل شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: حتی در یک مرحله فردی وابسته به یک نهاد خدمات عمومی در ارتباط با سرقت میلگردهای تالار فرهنگی شناسایی شد و با سپردن تعهد، از وی گذشت کردیم.

,

مشاهده میدانی نیز نشان می دهد آنچه در بنای نیمه تمام تالار فرهنگی در جریان است، ستون خوابی نبوده و در حقیقت ستون خواری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه