اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد؛

لزوم مساعدت مسئولین برای جبران آتش‌سوزی بازارچه دیلم

لزوم مساعدت مسئولین برای جبران آتش‌سوزی بازارچه دیلم
صفایی بوشهری نوشت: با توجه به اینکه حادثه رخ داده امید است، مسئولان باید تجربه و عبرت گرفته و پیشگیری های لازم در تمامی موارد مشابه در سطح استان به داشته باشند. همه مسئولین با جدیت تمام کوشش کنند که به یاری خسارت دیدگان، که همگی از جوانان و اقشار کم درآمد هستند، بشتابند و مساعدت‌های لازم انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان طی پیامی خطاب به مردم، اظهار کرد: متاسفانه آتش سوزی در بازارچه دیلم خسارات فراوان و موجب ناراحتی و نگرانی بسیاری برای همگان به ویژه مغازه‌ داران عزیز آن بازارچه ایجاد کرد. مسئولان مربوطه با همکاری صاحبان آن مراکز تجاری باید پیش بینی های لازم جهت پیشگیری اندیشه می‌کردند، اما برای رفع این حادثه ناگوار با دقت و قدرت همکاری لازم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه حادثه رخ داده امید است، مسئولان باید تجربه و عبرت گرفته و پیشگیری‌های لازم در تمامی موارد مشابه در سطح استان به داشته باشند. همه مسئولین با جدیت تمام کوشش کنند که به یاری خسارت دیدگان، که همگی از جوانان و اقشار کم درآمد هستند، بشتابند و مساعدت‌های لازم انجام شود.

,

آیت الله صفایی بوشهری افزود: روز پنجشنبه اربعین حسینی است. این روز یادآور حماسه پیام آوران نهضت عاشورا و بیان عظمت حماسه حسینی است که هم اینک اوج تجلی آن در پیاده روی اربعین است.

,

امام جمعه شهر بوشهر گفت: امسال با توجه به شرایط پیش آمده ضمن توصیه به اینکه سمت مرزها حرکت صورت نگیرد صحیح است در فضاهای مناسب زیارت اربعین قرائت شود و یاد و خاطره حماسه عاشورا گرامی داشته و برای رفع بیماری کرونا و برگزاری مجدد آن پیاده روی باشکوه دعا کنیم.

,

صفایی بوشهری افزود: یاد و خاطره حماسه جاودانه مبارزه رزمندگان دریایی سپاه در سال ۶۵ با آمریکای جهان خوار گرامی می داریم. هیچگاه تاریخ ایران نبرد شجاعانه آن رزمندگان به ویژه نادر مهدوی ، بیژن گرد ، آبسالان و توسلی، مبارکی، شفیعی و محمدیان فراموش نخواهد کرد. ایمان و مقاومت و شجاعت آنان برای همگان درسی آموزنده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه