اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

کمتر از ۱۰ درصد مدارس لرستان آموزش حضوری دارند/بازدید از۱۸۰۰ مدرسه

کمتر از ۱۰ درصد مدارس لرستان آموزش حضوری دارند/بازدید از۱۸۰۰ مدرسه
بهرامی، معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان، در حال حاضر کمتر از 10 درصد مدارس آموزش حضوری دارند و مابقی آموزش ها به صورت مجازی ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرید بهرامی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: وضعیت استان در ابتلا به کرونا قرمز اعلام شده و ارائه آموزش ها به دانش آموزان به صورت حضوری تنها در صورتی بود که همه پروتکل های تعریف شده در مدارس رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از ابتدای بازگشایی مدارس تاکنون تیم هایی از آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر، مدارس را بازدید می کنند که هزار و ۸۶۵ بازدید از مدارس تاکنون صورت گرفته است.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در این مدت ۱۰ درصد مدارس تذکر گرفتند و رعایت همه پروتکل ها و مسائل بهداشتی برای مدارس در این ایام الزامی است و در صورت عدم رعایت، آموزش ها به صورت مجازی ارائه می شود.

,

وی تصریح کرد: کمتر از ۱۰ درصد مدارس استان به صورت حضوری آموزش می دهند که دانش آموزان گروه بندی شده و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک نیز در دستور کار قرار دارد.

,

بهرامی گفت: پروتکل های بهداشتی تعریف شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بر روی سامانه نظارت مدارس وجود دارد که انتظار داریم این پروتکل ها رعایت شود. بازدید مستمر از مدارس ادامه دارد که این بازدیدها توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه