اخبار داغ

آرد به نانوایی‌ها نمی‌رسد؛

سمفونی بی‌تدبیری در دولت/ نان گران می‌شود؟

سمفونی بی‌تدبیری در دولت/ نان گران می‌شود؟
مشکل تامین آرد این روزها گریبان نانوایان را گرفته و بسیاری از نانوایان مجبور شده‌اند آرد را از طریق دلال‌ها و به قیمت بسیار بالاتری خریداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در چند روز گذشته برخی از نانوایی‌های سطح شهر بدون اعلام مسئولین و به ناگهان قیمت نان را افزایش داده‌اند که این مساله موجب نگرانی مردم و انتقاد از وضعیت نظارتی بر نانوایی‌ها شده است. در حالیکه در همین سال جاری قیمت نان در آذربایجان‌شرقی افزایش یافته بود اما مساله گرانی نان در چند روز اخیر از کجا آب می‌خورد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

افزایش قیمت نان مجوز ندارد

, افزایش قیمت نان مجوز ندارد,

بهروز مهدوی،فرماندار تبریز در گفت‌وگویی در خصوص گرانفروشی توسط تعدادی از واحدهای نانوایی، اظهار داشت: هیچ‌گونه مجوزی برای افزایش قیمت نان توسط فرمانداری صادر نشده است.

,

وی گرانفروشی احتمالی برخی واحدهای نانوایی را اقدامی خودسرانه دانسته و خاطرنشان کرد: قیمت‌های رسمی ابلاغی در ابتدای سال‌جاری، به دو شکل یارانه‌ای و آزادپز مبنای فروش نان می‌باشد که تمام واحدهای نانوایی مکلف به رعایت آن هستند.

,

سهمیه آرد را دریافت نکردیم

, سهمیه آرد را دریافت نکردیم,

با این حال یکی از نانوایان تبریزی در گفت‌وگو با آناج در خصوص افزایش قیمت نان در روزهای اخیر اظهار داشت: بیشتر از یک هفته است که برای دریافت آرد درخواست داده‌ایم اما خبری از آرد نیست و یا مجبوریم آرد را از دلال تهیه کنیم و یا اینکه مغازه را بسته و به خانه برویم. با حلوا حلوا گفتن که دهان شیرین نمی‌شود بلکه باید آرد نانوایی تامین شود تا ماهم نان را به همان قیمت قبلی دست مردم بدهیم.

,

وی با اشاره به مابه تفاوت قیمت آرد دولتی و دلالان گفت: آرد 35 هزار تومانی دولتی را از دلال 100 هزار تومان می‌خریم و بعد انتظار دارید که قیمت نان افزایش پیدا نکند؟نانوا که نمی‌تواند اضافه پول آرد را از جیب خودش پرداخت کند،پس مجبور است قیمت نان را بالا ببرد.

,

این نانوای تبریزی با بیان اینکه می‌گویند دولت گندم تضمینی نخریده و مشکل کمبود آرد وجود دارد، عنوان کرد: ماهم این را از دیگر همکارانمان شنیده‌ایم و نمی‌دانم مساله مربوط به چیست اما همین را می‌دانم که یک هفته است آردی دریافت نکرده‌ام و هیچکس هم پاسخگوی موضوع نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه