اخبار داغ

با اعلام فدراسیون بین المللی

مسابقات جهانی آیواز ۲۰۲۰ لغو شد

مسابقات جهانی آیواز ۲۰۲۰ لغو شد
فدراسیون بین المللی ورزش های ویلچری و قطع عضو از لغو رقابت های ۲۰۲۰ آیواز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات جهانی آیواز که پیش از این قرار بود از ۱۰ تا ۱۷ دسامبر (۲۰ تا ۲۷ آذر ماه) در تایلند برگزار شود به دلیل پاندمی و انتشار ویروس کووید ۱۹ و شرایط ناپایدار در جهان لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات جهانی آیواز که پیش از این قرار بود از ۱۰ تا ۱۷ دسامبر (۲۰ تا ۲۷ آذر ماه) در تایلند برگزار شود به دلیل پاندمی و انتشار ویروس کووید ۱۹ و شرایط ناپایدار در جهان لغو شد.,

رئیس فدراسیون بین المللی در این باره گفت: برای ما تصمیم گیری در مورد لغو بازی های جهانی دشوار بود و از این بابت بسیار ناراحت هستیم چرا که برای برگزاری این رقابت ها و حضور ورزشکاران و تیم ها برنامه ریزی و تلاش های فراوانی صورت گرفته بود.

,

وی ادامه داد: در سراسر جهان محدودیت هایی در خصوص مسافرت و روند قرنطینه وجود دارد که در نهایت منجر به تصمیم لغو مسابقات شد. ما در حال رایزنی با انجمن ورزش های معلولین تایلند هستیم تا دوره بعدی این مسابقات در سال ۲۰۲۳ به میزبانی این کشور برگزار شود.

,

رئیس فدراسیون بین المللی در پایان گفت: برای تمام حمایت ها و تلاش هایی که برگزار کنندگان این رقابت ها در تایلند انجام داده اند بسیار سپاسگزار هستیم. امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک این مسابقات را در همین کشور برگزار کنیم.

,

گفتنی است دوره قبلی این مسابقات در سال ۲۰۱۹ در شارجه امارات برگزار شد. برگزاری رقابت های جهانی آیواز ۲۰۲۰ در ابتدا برای ماه فوریه برنامه ریزی شده بود که به دلیل پاندمی کرونا ابتدا به ماه آوریل و سپس به ماه دسامبر این سال موکول و در نهایت با تصمیم مسئولان فدراسیون بین المللی برگزاری آن لغو شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه