اخبار داغ

گرفتن سهمیه کار بسیار دشواری است

مرادی: امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را دریافت کنم/ حمایت کنند به اردوی برون مرزی کنیا می روم

مرادی: امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را دریافت کنم/ حمایت کنند به اردوی برون مرزی کنیا می روم
دونده دو ماراتن باشگاه سپاهان گفت: اگر این باشگاه حمایت کند که یک اردوی برون مرزی به مدت 3 ماه در کنیا داشته باشم، می توانم درصورتی که مسابقات دو ماراتن انجام شود، سهمیه المپیک را کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از با روابط عمومی سپاهان، محمدجعفر مرادی عضو تیم دوومیدانی سپاهان در خصوص افتخارات بین المللی خود گفت: از جمله افتخاراتی که برای کشورم در مسابقات بین المللی داشتم کسب ورودی المپیک ریو، مسابقات جهانی چین، مقام دوم مسابقه ماراتن سوئد که بین 30 هزار شرکت کننده برگزار شد که در این مسابقات 5 دونده کنیایی را پشت سر گذاشتم، نفر اول دو نیم ماراتن بیروت در سال 2018 -2019، نفر اول نیمه ماراتن ارمنستان، نفر دوم مسابقات گرجستان در سال 2018 و ده ها مقام کشوری.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در مسابقات المپیک ریو آمادگی خوبی داشتم ولی متاسفانه با مدیریت نامناسبی که در تغذیه داشتم نتوانستم رکورد خودم را بهبود ببخشم و از این اتفاق بسیار ناراضی بودم.
,
این دونده باشگاه سپاهان ضمن قدردانی از مسئولان این تیم اصفهانی  به خاطر حمایت از رشته دوومیدانی افزود: مسابقات لیگ با توجه به سختی دو و میدانی سطح آن پایین آماده و ورزشکاران کمتری در این مسابقات شرکت می کنند در حالی که در سال های گذشته ورزشکاران بیشتری در مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن شرکت می کردند که دلیل این موضوع عدم حمایت از ورزشکاران است.
,
 
,
ملی پوش سپاهان در خصوص رقابت های این فصل لیگ دوومیدانی گفت: رقابت خوبی را امسال بین تیم ها شاهد بودیم و سپاهان موفق شداین فصل قهرمان لیگ دوومیدانی کشور شود.
,
 
,
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، مسابقات بین المللی انجام نمی شود و تصمیم دارم بعد از لیگ یک استراحت یک هفته ای داشته باشم و اگر باشگاه سپاهان حمایت کند، یک اردوی برون مرزی به مدت 3 ماه در کنیا داشته باشم تا اگر مسابقه دو ماراتن انجام شود بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم که البته کار بسیار دشواری است.
,
 
,
این دونده باشگاه سپاهان در پایان گفت: از باشگاه سپاهان انتظار داریم با توجه به اینکه مسابقات ما در یک ماه انجام می شود، در 11 ماه دیگر سال ورزشکاران دوومیدانی را پشتیبانی و حمایت کنند.
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه