اخبار داغ

سرمربی اسبق به سالن شهید گل‌عباسی می‌رود؟

سرمربی اسبق به سالن شهید گل‌عباسی می‌رود؟
هفته ششم لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با شش دیدار پیگیری خواهد شد و با توجه به مثبت اعلام شدن تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم فولاد مبارکه سپاهان، باید دید که آیا رحمان محمدی‌راد سرمربی این تیم، بعد از دو سال به سالن شهید گل عباسی ورامین بازخواهد گشت؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این هفته قرار بود تیم شهداب یزد تنها تیم استراحت کننده باشد، اما تصمیم جدید کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون درخصوص حذف تیم شهروند اراک از لیگ برتر سال ۹۹ به دلیل عمل‌ نکردن مسئولان این تیم به تعهدات خود، برنامه مسابقات هفته ششم را دست‌خوش تغییر کرد. چرا که با خارج کردن شهروند اراک از جدول مسابقات، بازی این تیم با شهرداری گنبد هم لغو شد تا این هفته گنبدی‌‌ها هم چاره‌ای جز استراحت نداشته باشند.
,
 
,
در هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران، دیدار شهرداری ورامین با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته خواهد بود. هر دو تیم با ۴ برد، یک باخت و ۱۲ امتیاز برابر هم قرار می‌گیرند؛ با این تفاوت که اصفهانی‌ها در رتبه سوم جدول ایستاده‌اند و ورامینی‌ها یک پله پایین‌تر از آن‌ها.
,
 
,
تقابل دو تیم در شرایطی انجام می‌شود که هر دو تیم، بازی هفته گذشته خود را با برد پشت سرگذاشته‌اند؛ اتفاقی که به اصفهانی‌ها و ورامینی‌ها انگیزه می‌دهد تا برای ارتقای جایگاه خود، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند. به‌خصوص این‌که شهرداری ورامین قطعا از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به پیروزی استفاده خواهد کرد.
,
 
,
حضور رحمان محمدی راد در سالن شهید گل عباسی ورامین، همراه با خاطرات خاصی برای این مربی است، زیرا رحمان هدایت تیم‌های لیگ برتری را با پذیرش مسئولیت شهرداری ورامین آغاز کرد و حال بعد از دو سال، این مربی دوباره در این سالن تفکرات خود را به شاگردانش دیکته می‌کند، اما این‌بار برای مبارزه با حریفی قدرتمند به‌نام شهرداری ورامین که سابقه قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا را نیز دارد.
,
 
,
حال باید منتظر ماند و دید که سرمربی تیم فولاد سپاهان، شاگردانش را در سفر به ورامین همراهی می‌کند؟ تیم سپاهان در لیگ ۹۸ که به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند، قرار بود ۲۱ اسفندماه میهمان شهرداری ورامین باشد، اما لیگ برتر مردان از یازدهم اسفندماه تعطیل شد.
,
 
,
دیگر بازی جذاب هفته، به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد؛ جایی که شهرداری ارومیه و سایپا تهران، رو در روی هم قرار می‌گیرند. هرچند که از نظر جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، شاید جدال تیم هفتم با تیم صدرنشین لیگ چندان هم حساس به نظر نرسد، اما آنچه این دیدار را دیدنی خواهد کرد، نبرد غیرمستقیم نیمکت مربیان خواهد بود. تقابلی که اندیشه‌های مصطفی کارخانه و پیمان اکبری، دو مربی نامدار و کارکشته را برای خارج کردن تیم‌شان با پیروزی از زمین، به چالش خواهد کشید.
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه