اخبار داغ

معاون خدمات شهر شهرداری کرج مطرح کرد؛

اجرای طرح تفکیک زباله و خداحافظی با 3 هزار و 750 چرخ دستی در کرج

اجرای طرح تفکیک زباله و خداحافظی با 3 هزار و 750 چرخ دستی در کرج
علی اصغر همتی گفت: در حال حاضر 4 هزار چرخ دستی برای تفکیک زباله در کرج جود دارد که با اجرای کامل طرح کاپ به 250 مورد تقلیل پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون خدمات شهر شهرداری کرج ظهر امروز شنبه با اشاره به اجرای طرح کاپ به صورت پایلوت در منطقه 3 و 4 کرج، برای کاهش تولید پسماند، در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر 4 هزار چرخ دستی برای تفکیک زباله در کرج جود دارد که با اجرای کامل طرح کاپ به 250 مورد تقلیل پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علی اصغر همتی طرح کاپ را در تفکیک زباله های تولیدی از مبدا موثر دانست و افزود: برای 250 چرخ دستی باقی مانده در سطح شهر پلاک صادر می شود و لباس فرم مخصوص در اختیار دارندگان این چرخ دستی ها قرار داده می شود تا این افراد در سطح شهر به راحتی قابل شناسایی باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد متفرقه، مشخصات صاحبان چرخ دستی های تفکیک زباله روی لباس آنها درج می شود، اظهار داشت: برای شهرک‌ها و مجتمع‌های بزرگ هم مخازن تفکیک زباله جا نمایی می شود تا ساکنان بتوانند زباله‌های خشک و تر خود را پس از جدا سازی در منزل، در مخازن جداگانه قرار دهند.
,
 
,
معاون خدمات شهر شهرداری کرج فعالیت NGO های  محیط زیستی  و طرح کاپ را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه این طرح مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: ساکنان واحدهای مسکونی می توانند پسماندهای تفکیک شده را به خودروهای ویژه حمل زباله تحویل داده  و در ازای آن پول دریافت کنند.
,
 
,
علی اصغر همتی در خاتمه خاطرنشان داشت: اجرای طرح کاپ در کنار اینکه نقش به سزایی در کاهش میزان زباله‌هایی که هر روز در مرکز حلقه دره دفن می شود دارد، باعث زیبایی شهر می شود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه