اخبار داغ

مسئول موکب الرضای استان یزد خبر داد

توزیع 3 هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان یزدی در دهه آخر صفر

توزیع 3 هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان یزدی در دهه آخر صفر
بهشتی مسئول موکب الرضای استان یزد از توزیع 3 هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان یزدی در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بهشتی، مسئول موکب الرضای استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی به علت شیوع کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص و بیماری کرونایی که کشورها را به خود درگیر کرد، شاهد حضور زائران در مراسم اربعین حسینی نخواهیم بود و این توفیق را امسال برای حضور و خدمت در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) را نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,

وی، عنوان کرد: امسال به شکل دیگری خدمت خواهیم کرد و با افرادی که سال‌های گذشته در موکب‌ها خدمت می‌کردند برای تولید ماسک و لوازم بهداشتی برای توزیع بین جامعه هدف اقدام خواهیم کرد.

,

بهشتی با اشاره به آماده‌سازی 300 هزار ماسک سه لایه برای زائران اربعین حسینی در کربلا آماده‌سازی کنیم، افزود: همچنین دو هزار گان، 10 دستگاه ضدعفونی‌کننده دست، ژل و مواد ضدعفونی‌کننده مخصوص بیمارستان‌های کربلای معلی آماده کرده‌ایم که در روزهای آتی به کربلا ارسال خواهیم کرد.

,

, ,

مسئول موکب الرضای استان یزد با بیان اینکه سه هزار بسته معیشتی ویژه نیازمندان آماده‌سازی شده است، اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی در دهه آخر صفر و ایام اربعین حسینی بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه