اخبار داغ

کمالی در گفت‌وگو با دانا:

برجام توجیه خوبی برای ضعف مدیریتی دولت نیست/ می‌توانستند بهتر از این کشور را اداره کنند

برجام توجیه خوبی برای ضعف مدیریتی دولت نیست/ می‌توانستند بهتر از این کشور را اداره کنند
دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: مشکل فروش نفت و درآمدهای ارزی که به اقتصاد کشور فشار می آورد توجیه عملکرد ضعیف مدیران اجرایی نیست و دولت به شکل مناسبی عمل نکرده است.
[

حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی کار، در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره افزایش قیمت دلار تا 30 هزار تومان و بی اثر بودن برجام در کنترل این افسارگسیختگی قیمت ها گفت: با توجه به اینکه آمریکا از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی هم به تبع آن به دلیل ترس از آمریکا برای مقابله با سیاست های این کشور نمی توانند کاری انجام دهند بنابراین این توافقنامه در حال حاضر یک توافق جامع و کامل نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور مساعد نیست زیرا درآمدهای نفتی کشور به شدت پایین آمده، عنوان کرد: کشور را با این وضعیت اداره کردند بسیار دشوار است.

,

دبیر کل حزب اسلامی کار تاکید کرد: البته این مسئله توجیه کننده ضعف مدیریتی دولت نیست.

,

کمالی با بیان اینکه ما امروز دو مشکل در عرصه اقتصادی داریم ادامه داد: مشکل نخست یک توافق بین المللی است که ما به آن وارد شدیم اما طرف مقابل دبه در آورد و مانند باج گیرها سایر کشورها را تهدید می کند تا با ایران همکاری نکنند و مشکل دوم به مسائل داخلی و نحوه مدیریت دولت است که از نظر من دولت خیلی بهتر از این می توانست کشور را اداره کند.

,

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ضعف مدیریتی دولت در اداره کشور گفت: اگر آمریکا از برجام خارج نمی شد، قطعا وضع اقتصادی کشور از شرایط فعلی بهتر بود.

,

وی با بیان اینکه یک توافق بین المللی بین ایران و 6 کشور دنیا به امضا رسید گفت: متاسفانه قدرت اصلی در این توافق که آمریکا بود مبانی کار را برهم زد و ما در شرایطی قرار گرفتیم که نفت‌مان در حداقل قیمت به فروش می رسد.

,

کمالی با اشاره به اینکه از این دولت نمی توان توقع معجزه داشته باشیم تصریح کرد: به نظر می رسد هر دولتی در آینده روی کار بیاید اولین تقاضایش حل و فصل مسائل بین المللی خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: البته مشکل فروش نفت و درآمدهای ارزی که به اقتصاد کشور فشار می آورد توجیه عملکرد ضعیف مدیران اجرایی نیست، و دولت به شکل مناسبی عمل نکرده است، هر چند هرکسی که مسئولیت اجرایی را برعهده داشته باشد نگاهش متفاوت تر از کسانی است که در اطرافش نشسته اند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه