اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل:

دستگاه های اجرایی نباید مردم را درگیر بروکراسی اداری کنند

دستگاه های اجرایی نباید مردم را درگیر بروکراسی اداری کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: پرونده هایی که نیاز به استعلام از دستگاه های اجرایی مختلف دارند با هماهنگی دستگاه متولی باید در اسرع وقت انجام داده و مردم را درگیر بروکراسی اداری نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرزاد قلندری شامگاه گذشته در جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، اظهار داشت: کارگروه زیر بنایی اصول، ساختار و آیین نامه دارد نباید پرونده هایی که در ادارات متبوعه قابل حل است به این کارگروه ارسال شود بلکه طبق ضوابط باید روند اجرایی آن سریع تر و آسان تر طی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه و ضوابط هر دستگاه اجرایی وظیفه خاص خود را دارد، افزود: مردم و سرمایه گذار نباید در مسیر ادارات سردرگم شوند و طبق آیین نامه و قانون نباید پرونده هایی که در کوتاه مدت قابل حل است در پیچ و خم ادارات مسیر طولانی را طی کند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: همه ما برای باز کردن گرهی از مشکلات مردم مسئولیت داریم و پرونده هایی که نیاز به تفویض اداره دارد طی جلسه ای مصوب و در آینده مشکلی در این رابطه نباید داشته باشیم.

,

قلندری ابراز داشت: برای مدیریت آب در روستاها، با افق ۱۵ ساله نگریسته شود که در بیشتر روستا برای هر نفر هزار لیتر آب تامین می شود باز مشکل آب وجود دارد و باید وضعیت موجود آب اعم از مازاد و کمبود با دید کارشناسی احصا و جلوی مصرف بی رویه و غیرقانونی گرفته شود.

,

وی با تاکید بر اینکه آب منطقه ای حافظ منابع آب در استان است، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی لازم از این منابع به نحو احسن بهره برداری کرد و تکلیف آب منطقه در انتقال و تامین آب با آب و فاضلاب نیز تعیین شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه